• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه توسط سپاه ناحیه تویسرکان در دهه فجر/ خدمت رسانی ها نشان دهنده حقانیت نظام است

  • کد خبر : 46309
  • 10 بهمن 1398 - 15:58
اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه توسط سپاه ناحیه تویسرکان در دهه فجر/ خدمت رسانی ها نشان دهنده حقانیت نظام است

سرهنگ مرتضی سیاهوشی با بیان اینکه سپاه تویسرکان در دهه فجر ۱۵۰ برنامه اجرا می کند، گفت: تلاش مجاهدانه شهید سلیمانی برای اشاعه تفکر جهاد و مقاومت در بین ملت های آزایخواه، یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب است. به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران تویسرکانی به مناسبت […]

سرهنگ مرتضی سیاهوشی با بیان اینکه سپاه تویسرکان در دهه فجر ۱۵۰ برنامه اجرا می کند، گفت: تلاش مجاهدانه شهید سلیمانی برای اشاعه تفکر جهاد و مقاومت در بین ملت های آزایخواه، یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب است.

به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران تویسرکانی به مناسبت دهه مبارک فجر، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: رمز بسیاری از عملیات های موفق آمیز در دوران دفاع مقدس یا فاطمه زهرا(س) بود، چرا که همه خوب می دانستند که نام این بانوی بزرگوار برکت و روشنی بخش مسیر اسلام و انقلاب بوده و هست.

وی ولایتمداری دخت نبی مکرم اسلام (س) را الگویی شاخص دانست و اظهار کرد: هرای مرضیه(س) رمز بقای نبوت و امامت است و ائمه اطهار(ع) برای موفقیت در کارها به ایشان متوسل می شدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: رشد توانمندی های علمی، هسته ای، تسلیحات دفاعی و خدمت رسانی در حوزه های مختلف حتی به دورترین نقاط روستایی نشان دهنده حقانیت انقلاب اسلامی است.

وجود شهید سلیمانی، یک دستاور عظیم برای انقلاب

سیاهوشی وجود شخص ارزشمندی همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب دانست و گفت: خدمات شهید سلیمانی در ۴۰ سال تلاش خالصانه و شبانه روزی اش بر ملت های آزادیخواه جهان پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن امریکا به دلیل ماهیت اسلامی بودن انقلاب، با نظام از همان ابتدا مشکل داشتند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سیطره و قدرت پوشالی غرب و شرق را برای جهانیان فاش کرد، معادلات آنان را برهم ریخت و رمز پیروزی ملت ها را در ایسستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و جنایتکاران معرفی کرد.

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه توسط سپاه ناحیه تویسرکان در دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه از اجرای ۱۵۰ برنامه و فعالیت متنوع در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

سیاهوشی عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک و سه یادواره شهید، افتتاح دو پایگاه و یک خانم عالم، انجام ویزیت رایگان و خدمات درمانی تعدادی از روستاهای بخش قلقلرود و برگزاری نشست های بصیرتی بخشی از برنامه های دهه مبارک فجر در تویسرکان است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46309
  • دیدگاه‌ها برای اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه توسط سپاه ناحیه تویسرکان در دهه فجر/ خدمت رسانی ها نشان دهنده حقانیت نظام است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.