• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2

تابستانی شاد و آموزنده با کانون صامد

  • کد خبر : 218594
  • 29 خرداد 1403 - 13:05
تابستانی شاد و آموزنده با کانون صامد
مدیر قرارگاه تخصصی فرهنگی و تربیتی صامد با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی این کانون فرهنگی آغاز شده است، گفت: برنامه‌های تفریحی همچون اردوی زیارتی قم، فوتبال، فوتبال دستی ، پینگ پنگ و کلاس‌های آموزشی عکاسی و طراحی با موبایل از برنامه‌های مدنظر در مجموعه است.

رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه کانون فرهنگی و تربیتی صامد برای دومین سال فعالیت تابستانه خود را به صورت تخصصی آغاز می‌کند، گفت: در حال حاضر ثبت‌نام تابستانه کانون آغاز شده است و خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را در این مجموعه ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های آموزشی این کانون فرهنگی و تربیتی در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان پاسداران و مسجد عسگری محله جولان همدان است، افزود: مبنی برنامه‌ها، حلقه‌های صالحین است و درکنار حلقه‌های صالحین برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برگزار می‌شود.

مدیر قرارگاه تخصصی فرهنگی و تربیتی صامد ادامه داد: برنامه‌های تفریحی همچون اردوی زیارتی قم، فوتبال، فوتبال دستی ، پینگ پنگ و کلاس‌های آموزشی عکاسی و طراحی با موبایل از برنامه‌های مدنظر در مجموعه است.

حیدری با تأکید بر اینکه این کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی ویژه دختران و پسران پایه پنجم ابتدایی تا نهم متوسطه است، عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام دختران خود با شماره تماس‌ ۰۹۱۸۶۰۶۶۹۶۲ و برای ثبت‌نام پسران خود با شماره ۰۹۳۰۲۶۲۷۳۴۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218594
  • دیدگاه‌ها برای تابستانی شاد و آموزنده با کانون صامد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.