• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
8

آیین کلنگ زنی عملیات آبرسانی به روستای گنده جین شهر بهار

  • کد خبر : 167082
  • 17 مهر 1401 - 9:05
آیین کلنگ زنی عملیات آبرسانی به روستای گنده جین شهر بهار

با بهره برادری از پروژه آبرسانی به روستای گنده جین، اهالی این روستا با ۲۵۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۷۱ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد‌. به گزارش عصرهمدان؛ آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستای گنده‌جین بخش مرکزی بهار، با حضور روح‌الله نباتی فرماندار شهرستان بهار، سرهنگ حسن یوسفی […]

با بهره برادری از پروژه آبرسانی به روستای گنده جین، اهالی این روستا با ۲۵۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۷۱ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد‌.

به گزارش عصرهمدان؛ آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستای گنده‌جین بخش مرکزی بهار، با حضور روح‌الله نباتی فرماندار شهرستان بهار، سرهنگ حسن یوسفی مدیر فنی و عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان همدان، سید علی حسینی بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، احداث یک باب مخزن به ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب، اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲ کیلومتر هزار خط انتقال است.

با بهره برادری از این پروژه اهالی روستای گنده‌جین با ۲۵۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۷۱ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد‌.

در این مراسم فرماندار شهرستان بهار ضمن تقدیر از همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در پروژه‌های عمرانی که همواره یاری رسان دولت و مردم بوده است افزود: رویکرد دولت مردمی آیت‌الله رئیسی توجه ویژه به روستاها و مناطق کم برخوردار بوده است و روستاها بعنوان یکی از کانون‌های اقتصادی، تولیدی و فرهنگی می‌باشند که نقش مهمی در رونق اقتصادی و توسعه همه‌جانبه کشور دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167082
  • دیدگاه‌ها برای آیین کلنگ زنی عملیات آبرسانی به روستای گنده جین شهر بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.