• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
1
یادداشت؛

آیت‌الله رئیسی ماندگار شد

  • کد خبر : 219029
  • 06 تیر 1403 - 10:40
آیت‌الله رئیسی ماندگار شد
هر دولت‌مداری،مقامی و مسئولی که می‌خواهد در روز قیامت شرمنده شهدا نشود و راه شهدا را برود باید آیت‌الله رئیسی چراغ راهش شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» مژده بختیاری در یادداشتی نوشت؛ رئیسی زندگی بسیار ساده‌ای داشت و با تشریفات و تجملات به شدت مخالف بود.

رئیسی دلاور مرد عرصه‌های کار و جهاد بود و در امانت‌داری و حفظ بیت‌المال بسیار حساس بود.

رئیسی در قوه قضائیه خدمات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت، از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی این بود که تمام این توانمندی‌ها را رسانه‌ای نمی‌کرد، رئیسی بسیار تیز هوش بود کارهای بزرگی در همان دورانی که دادستان همدان بودند انجام دادند و با سرعت باعث رشد قوه قضائیه در سطح کشور شدند.

آیت‌الله رئیسی خدمات ارزشمندی را در کارنامه درخشان خود به یادگار گذاشت، وی عاشق ولایت بود و در زمان ریاست جمهوری راه‌اندازی کارخانجات، آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم را در اولویت قرار داده بود.

شهید رئیسی اهل تبلیغ و ظاهر‌سازی نبود و تلاش می‌کرد بین مردم حضور پیدا کند.

رئیسی دارای شاخص‌های ایمان، تقوا، تخصص، تعهد، جهادی کار کردن، شب و روز نشناختن، پرهیز از اشرافی‌گری، ساده زیستی، بدون ریا کار کردن، اخلاص و ارتباط با عامه مردم بودند که بسیار مهم است.

رئیسی خستگی ناپذیر بود

خستگی ناپذیری از ویژگی بارز شهید رئیسی بود به نحوی که شب و روز خود را برای حل بحران مملکت گذاشته بود.

بعداز سفر خارجی بدون وقفه به سفرهای استانی می‌پرداخت و قسمت‌های مختلف را به طور مداوم و مستمر پیگیری می‌کرد و این نشان دهنده ایثار و خود گذشتگی است.
شهید رئیسی با تمام وجود خود را وقف انقلاب و کشور کرد و علارقم فراز و نشیب‌های عدیده مشکلات اقتصادی، با توان بسیار بالا و با برنامه‌ریزی لحظه‌ای دست از تلاش برنداشت.

مخلصانه و با توان بالا برای ریاست جمهوری ورود پیدا کرد و در تمام مدت ریاست جمهوری صادقانه تمام ظرفیت خود را به کار گرفته تا بتواند نقش در ریاست جمهوری نقش آفرین باشد.

اخلاص شهید رئیسی برای همه مدیران و مردم نمایانگر بود ، تمام توان خود را به کار گرفته بود و در تمام مجامع با صداقت و خلوص نیت، کار را پیش می‌برد.

شهید رئیسی همتراز با شهید رجایی است چرا که ویژگی‌هایی مانند خلوص نیت، صداقت، خستگی ناپذیری در شهید بهشتی دیده می‌شد که در این دولت هم در رئیس جمهور دیدیم.

رئیسی شهیدراه تحقق اسلامی شد

تلاش ،سعی و مجاهدت شهید رئیسی برای تحقق دولت اسلامی بود و اعتقاد داشت که در این دولت باید ساز و کار اسلامی اجرا شود .

در شهادت رئیسی شهادت بهشتی تداعی شد، اتفاقی که در تشییع شاهد آن بودیم حلالیت طلبی مردم از رئیس جمهور بود.

رئیس جمهور معتقد به خدا بود و همه چیز را در تقوا می دید، مدیریت دینی داشت، اهل مکر نبود.

رضایت خدا را در رضایت خلق خدا و ولی جامعه می‌دید، معتقد بود که کار مردم راه بیفتد خدا راضی می‌شود، باورداشت که مردم می‌فهمند و باید در تصمیم سازی‌ها باشند، معتقد بود دولت صادق‌الوعد باید در وعده‌ها صادق باشد.

رئیسی مطالبات مردم در اولویت بود،درخواست مردم را می‌گرفت و پروژه‌ها را تطبیق می‌داد، منطق اداره دینی داشت.

رئیسی الگو تمام عیار دینی بود، در سفرها مراقب مردم بود اذیت نشوند، بین مردم خسته نمی‌شد، نماینده تمام عیار مردم و بی‌تاب مردم بود.

دعای سمات و سه شنبه‌ها دعای توسل و نماز نافله شان ترک نمی‌شد، رئیس جمهور از کار کم نمیزاشت، ۱۸ ساعت کار متوسط داشت، و خود را سرباز می‌دانست و حتی جبران کم کاری دیگران را هم انجام می‌داد.

حجم خدمات رئیس جمهور بی‌نظیر بود

۲ هزار و ۸۸ میلیارد تومان دستاورد سفر شهید رئیسی به کشاورزی همدان، سفر رئیس جمهور شهید به همدان و تصویب اعتبار قابل توجه منشأ خیر و برکت در استان شد به نحوی که این میزان اعتبار در سنوات گذشته در بخش کشاورزی استان لحاظ نشده بود.

این سفر ۲۴۰ هزار میلیارد ریال رهاورد برای استان همدان به همراه داشت که شامل ۱۴۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان است.

در حل بحران آب همدان با تزریق ۱۵ هزار میلیارد ریال با دستور مستقیم شخص رئیس جمهور و تلاش های شبانه روزی متولیان امر چالش ۱۸ ساله رفع شد .

در عملکرد هزار روزه دولت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تعداد مشترکان صنعتی گاز در استان همدان ۲۷ درصد افزایش یافته است.

در دولت مردمی سیزدهم بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی در استان همدان گازرسانی شد که این تعداد معادل ۲۷ درصد کل تعداد مشترکان در این حوزه را تشکیل می‌دهد.

تا پیش از دولت شهید رئیسی ۳ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند.

امید است مسئولین آینده مانند شهید رئیسی همراه و همگام مردم باشد و بتواند مشکل مردم را حل کند.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219029
  • دیدگاه‌ها برای آیت‌الله رئیسی ماندگار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.