• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

آموزش نقاشی باهدف پرورش استعداد افراد و ارتقا فرهنگ و هنر

  • کد خبر : 173728
  • 08 دی 1401 - 0:46
آموزش نقاشی باهدف پرورش استعداد افراد و ارتقا فرهنگ و هنر

مرضیه بیاتی مطهر، یکی از بانوان موفق در عرصه هنر نقاشی میباشد که ۲۰ سال است که به صورت حرفه ای در این عرصه فعالیت می‌کند. به گزارش عصر همدان؛ مرضیه بیاتی مطهر، بانوی هنرمند بهاری با اشاره به اینکه از دوران کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشت اظهار کرد: یکی از فعالیت ها و […]

مرضیه بیاتی مطهر، یکی از بانوان موفق در عرصه هنر نقاشی میباشد که ۲۰ سال است که به صورت حرفه ای در این عرصه فعالیت می‌کند.

به گزارش عصر همدان؛ مرضیه بیاتی مطهر، بانوی هنرمند بهاری با اشاره به اینکه از دوران کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشت اظهار کرد: یکی از فعالیت ها و سرگرمی های بنده در دوران کودکی نقاشی بود و در کنار درس و مدرسه،  از هر فرصتی برای نقاشی استفاده میکردم و سوژه هایی از مناظر پیرامون بر روی صفحه سفید کاغذ میکشیدم و تشویق های پدر و مادر و حمایت های همسر ، شرکت در کلاس های نقاشی باعث شد تا این هنر را به صورت حرفه ای دنبال کنم.

مدیر مسئول آموزشگاه نقاشی کوثر اذعان کرد: در سال ۸۵ موفق به اخذ مدرک تئوری و عملی در رشته طراحی و نقاشی از اداره فنی حرفه ای، و درسال ۸۸ موفق به اخذ مجوز رسمی و کارت صلاحیت آموزش از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شدم، که به صورت تخصصی در آموزشگاه نقاشی کوثر و دیگر مراکز آموزشی، هنر نقاشی را به علاقمندان آموزش میدهم.

بانوی هنرمند بهاری گفت: با هدف ارتقا فرهنگ و هنر و پرورش استعداد افراد؛ آموزش نقاشی در رشته های طراحی، سیاه قلم، رنگ روغن، گواش، آبرنگ و مداد رنگ برای رده های سنی سه سال به بالا را دارم تا آموزه های چندین ساله خود را در اختیار هنرجویان قرار دهم.

وی خاطر نشان کرد : در این آموزشگاه تا کنون هنرجویان فراوانی داشته که تعدادی از هنرجویان با پرورش استعداد خود موفق به ادامه تحصیل در رشته های تجمسی در مقاطع دانشگاهی شده  و تعدادی دیگر این هنر را به عنوان شغل دوم انتخاب و از این طریق موفق به کسب کمک هزینه تحصیل و امور خود شده اند.

بیاتی مطهر از تجربه خود درمسابقات نقاشی گفت: تا کنون سابقه شرکت در جشنواره های استانی و کشوری و مسابقات شهرستانی و استانی را داشتم و در ورکشاپ یکروزه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار حضور داشتم و شایان ذکر است که مقام اول با موضوع “به تصویر کشیدن قرن بیستم” را در این ورکشاپ کسب کردم.

وی گفت: هم اکنون در هفته اخیر نمایشگاه نقاشی با ۲۰تابلو طرح مینیاتور، سیاه قلم، رنگ روغن  آثار اینجانب و ۴هنرمند بهاری را داریم که از سوم تا هشتم دی ماه ۱۴۰۱ ، از ساعت ۹صبح تا ۱۴ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار برای بازدید عموم در سالن نمایشگاهی فرهنگسرای آیت الله بهاری رحمت الله علیه برپا شده است.

انتهای پیام/ ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173728
  • دیدگاه‌ها برای آموزش نقاشی باهدف پرورش استعداد افراد و ارتقا فرهنگ و هنر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.