• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

آموزش پنج هزار نفر توسط آمریکایی ها در فتنه سال ۸۸

  • کد خبر : 39881
  • 09 دی 1398 - 8:58
آموزش پنج هزار نفر توسط آمریکایی ها در فتنه سال ۸۸

محمود قاسمی با بیان اینکه ۵۷ میلیون دلار بصورت مشخص در سنای امریکا برای ایجاد و گسترش آشوب های سال ۸۸ تصویب شد، گفت: آمریکایی ها به بیش از ۵۰۰۰ نفر در دبی براندازی و نافرمانی مدنی را آموزش دادند. یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه ۹ دی […]

محمود قاسمی با بیان اینکه ۵۷ میلیون دلار بصورت مشخص در سنای امریکا برای ایجاد و گسترش آشوب های سال ۸۸ تصویب شد، گفت: آمریکایی ها به بیش از ۵۰۰۰ نفر در دبی براندازی و نافرمانی مدنی را آموزش دادند.

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه ۹ دی ماه یوم الله است، گفت: در نهم دی مردم با بصیرت خودشان توانستند فتنه پیچیده عربی غربی که حداقل ۱۱ سفارتخانه کشورهای اروپایی پشت صحنه آن بودند را خنثی کنند.

وی افزود: بصیرت مردم از اول انقلاب از همان فتنه دولت موقت، بنی صدر، تجزیه ایران، کودتای نقاب وکوی دانشگاه مثال زدنی بود و درایت و وقت شناسی مردم در کنار مدیریت ولایت فقیه باعث شد از بحران های امنیتی عبور کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ۵۷ میلیون دلار بصورت مشخص در سنای آمریکا برای ایجاد و گسترده کردن آشوب ها در سال ۸۸  تصویب شد، گفت: آمریکایی ها به بیش از پنج هزار نفر در دبی، براندازی و نافرمانی مدنی را آموزش دادند.

قاسمی با تاکید براینکه باید زمینه های ایجاد فتنه را کم کنیم، افزود: بصیرت مردم را باید بالا ببریم و با حداقل هزینه فتنه را مدیریت کنیم‌.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ با مدیریت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شد، گفت: بصیرت باطل السحر فتنه است چرا که تنها راه عبور از بحران و فتنه‌ها بصیرت واقعی است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم باید با افزایش بصیرت خود آمادگی مقابله با فتنه ها پیچیده دشمن را داشته باشند .

انتهای پیام/آ

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39881
  • دیدگاه‌ها برای آموزش پنج هزار نفر توسط آمریکایی ها در فتنه سال ۸۸ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.