• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6
امام‌جمعه نهاوند:

آمریکایی‌ها منشأ خشونت و جنایت علیه بشریت هستند

  • کد خبر : 188890
  • 12 تیر 1402 - 8:06
آمریکایی‌ها منشأ خشونت و جنایت علیه بشریت هستند
امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها با سرنگون کردن هواپیمای مسافربری کشورمان و دادن نشان افتخار به فرمانده جنایتکار ناو وینسنس نشان دادند منشأ خشونت و جنایت علیه بشریت هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با عصر همدان در خصوص سالروز سرنگون کردن هواپیمای مسافربری کشورمان توسط ناو آمریکایی گفت: آمریکا در هر جا حضورداشته منشأ جنایت و تروریسم بوده و ادعاهای حقوق بشری آن‌ها دروغین و فریب مروم دنیا است.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها در کشورهای مختلف دنیا جنایت‌های بی‌شماری انجام دادند و به مجالس عروسی، مردم بازار، بیمارستان‌ها، غیرنظامیان، زنان و کودکان در کشورهای مختلف حمله کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آمریکایی‌ها هواپیمای مسافربری کشورمان را با شلیک موشک از ناو وینسنس سرنگون کردند و مسافران بی‌گناه این پرواز را به شهادت رساندند و مدعیان دروغین حقوق بشر هم سکوت کردند.

وی بیان کرد: آن‌ها در کمال وقاحت و در اوج بی‌شرمی به فرمانده جنایتکار این ناو مدال افتخار دادند تا نشان دهند حقوق بشر برای آن‌ها بی‌معنی است.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: قدردانی از عاملان این جنایت هولناک بار دیگر ثابت کرد که دنیای غرب فقط حقوق بشر را بر اساس معیارهای خود تفسیر می‌کند.

وی ادامه داد: دنیای غرب فقط به فکر منافع خودشان هستند و در راستای این منافع حقوق ملت‌های مختلف را ضایع می‌کنند و سازمان‌های حقوق بشری هم ابزاری در دست آن‌ها هستند.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: آمریکایی‌ها منشأ تروریسم هستند و برای اولین بار از بمب اتم استفاده کردند و نه‌تنها ابراز پشیمانی نکردند بلکه به این کار افتخار هم کردند.

وی گفت: از کسانی که هزاران نفر را در سرتاسر جهان و در ژاپن به خاک و خون کشیدند نباید انتظار داشت که حقوق بشر را رعایت کنند و شعارهای آن‌ها پوچ و بی‌معنی و برای فریب مردم دنیا است.

 

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188890
  • دیدگاه‌ها برای آمریکایی‌ها منشأ خشونت و جنایت علیه بشریت هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.