• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

آمار ثبت نام همدانی ها در سامانه سماح از مرز ۳۷ هزار نفر گذشت

  • کد خبر : 25086
  • 14 مهر 1398 - 11:43
آمار ثبت نام همدانی ها در سامانه سماح از مرز ۳۷ هزار نفر گذشت

مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان، گفت: ثبت نام همدانی ها در سامانه سماح نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته و از مرز ۳۷ هزار نفر گذشته است. محسن ساغرچی، مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه ثبت نام همدانی […]

مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان، گفت: ثبت نام همدانی ها در سامانه سماح نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته و از مرز ۳۷ هزار نفر گذشته است.

محسن ساغرچی، مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه ثبت نام همدانی ها در سامانه سماح نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است گفت: تا کنون ۳۷ هزار و ۸۳۱ نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند.

ساغرچی، با اشاره براینکه آمار ثبت نام در این سامانه در کل کشور از مرز دو میلیون و صدنفر عبور کرده است افزود: قطعا راهپیمایی اربعین امسال باشکوه خواهد بود و ایرانی ها همچون سایر مردم کشور های دیگر در این پیاده روی عظیم شرکت خواهند کرد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان، از ایجاد سامانه ارسال پیامک رایگان در ایران و عراق برای زائران خبرداد و گفت: سازمان حج و زیارت با همکاری بانک ملی، قسمتی را در پیام رسان بله ایجاد کرده که مردم پس از ثبت نام در این شبکه اجتماعی بتوانند با شماره گیری #۵۰۰* پیامک رایگان ارسال کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25086
  • دیدگاه‌ها برای آمار ثبت نام همدانی ها در سامانه سماح از مرز ۳۷ هزار نفر گذشت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.