• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

آمارهای غیر واقعی اشتغال، به اعتماد و رضایت مردم آسیب زده/ لزوم ابتکار عمل و ایده نو در ایجاد اشتغال

  • کد خبر : 155603
  • 25 خرداد 1401 - 9:06
آمارهای غیر واقعی اشتغال، به اعتماد و رضایت مردم آسیب زده/ لزوم ابتکار عمل و ایده نو در ایجاد اشتغال

سلمان اسماعیلی ضمن اشاره به اینکه آمارهای غیر واقعی اشتغال، به اعتماد و رضایت مردم آسیب زده، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه کاری خود اتاق فکر با موضوع اشتغال تشکیل دهند. به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه […]

سلمان اسماعیلی ضمن اشاره به اینکه آمارهای غیر واقعی اشتغال، به اعتماد و رضایت مردم آسیب زده، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه کاری خود اتاق فکر با موضوع اشتغال تشکیل دهند.

به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، از ارائه آمارهای غیرواقعی اشتغال در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: در هر پست و مقامی که نظام در اختیار شما قرار داده، برای ایجاد اشتغال مسئولیت دارید، چراکه اشتغال امروز یک موضوع مهم و ضرورت کنونی است.

وی افزود: امروز بیشتر درخواست‌ها و گلایه‌‌مندی‌های مردم در ملاقات‌های مردمی، میزهای خدمت، حضور در مساجد و روستاها، اشتغال است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه در سال‌های گدشته و حال، زحمات زیادی برای ایجاد اشتغال کشیده شده، اما این ماموریت خطیر بعضا دچار انحراف شده است، گفت: روی کاغذ آمار اشتغال شهرستان ملایر خوب است، تسهیلات خوبی اعطا شده، اما مردم اثر آن را نمی‌بینند.

آمارهای غیر واقعی اشتغال، به اعتماد و رضایت مردم آسیب زده 

اسماعیلی ضمن اشاره به اینکه آمارهای غیر واقعی اشتغال، به اعتماد و رضایت مردم آسیب زده، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه کاری خود اتاق فکر با موضوع اشتغال تشکیل دهند.

وی ادامه داد: نیاز اشتغال ما در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی و بسیاری از حوزه‌ها همچون مبل و منبت و خیاطی، ایجاد یک هلدینگ بزرگ مارکتینگ و تجاری‌سازی، بسته‌بندی و صادرات است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزایی به عده‌ای داده شده که هم اکنون بدهکار بانک هستند، بدون اینکه حتی یک مورد اشتغال ایجاد کرده باشند.

اسماعیلی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از هم اکنون مشکل اشتغال را آسیب‌شناسی کنند و خودشان هدایت‌کننده باشند. نوشتن طرح توجیهی در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری بخشی از سیاست‌گذاری مدیران ادارات باشد و هر کجا نتوانستید از مشاوران و بخش خصوصی کمک بگیرید.

وی ضمن بین اینکه با پشت میزنشینی مشکلی از مردم و اشتغال جوانان حل نمی‌شود، افزود: مدیران باید به سمت واقعی‌سازی اشتغال بروند، منتظر الگو نباشند و با سایر دستگاه‌ها هم‌افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155603
  • دیدگاه‌ها برای آمارهای غیر واقعی اشتغال، به اعتماد و رضایت مردم آسیب زده/ لزوم ابتکار عمل و ایده نو در ایجاد اشتغال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.