• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی همدان برای زوار اربعین

  • کد خبر : 20761
  • 26 شهریور 1398 - 8:56
آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی همدان برای زوار اربعین

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همزمان با اربعین حسینی و عبور زائران اباعبدالله الحسین(ع) از استان همدان، مساجد و نمازخانه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان تجهیز و آماده سازی شدند. به گزارش عصر همدان؛ محمد سرگزی با اشاره به نظارت […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همزمان با اربعین حسینی و عبور زائران اباعبدالله الحسین(ع) از استان همدان، مساجد و نمازخانه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان تجهیز و آماده سازی شدند.

به گزارش عصر همدان؛ محمد سرگزی با اشاره به نظارت های مستمر مجموعه اداره کل بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین و به منظور رفاه حال زائران، کارشناسان این اداره کل در قالب اکیپ‌های مختلف به طور مستمر از نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی بازدید کرده و بر عملکرد آنان نظارت دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی با مدیریت بخش خصوصی در جاده‌های استان افزود: تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان در مسیر تردد زائران حسینی به شکل شبانه روزی فعالیت دارند و زائران می‌توانند در صورت نیاز و مواقع اضطراری از فضاها و امکانات این مجتمع‌ها استفاده کنند.

سرگزی با بیان اینکه باز بودن مساجد و نمازخانه های بین راهی در زمان اوقات شرعی و پخش اذان در تمامی مراکز باید اجرایی شود، یادآور شد: در این ایام، نماز جایگاه خاصی دارد و در این بین ما وظیفه داریم آنچه در توان است برای ارائه خدمات بهتر در زمینه تجهیز، ساماندهی و در اختیار دادن نمازخانه ها برای زوار اربعین انجام دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=20761
  • دیدگاه‌ها برای آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی همدان برای زوار اربعین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.