• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5
معاون مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد:

آغاز نمایشگاه دام و طیور همدان با حضور استان‌های کشور

  • کد خبر : 203675
  • 17 آبان 1402 - 17:19
آغاز نمایشگاه دام و طیور همدان با حضور استان‌های کشور
معاون مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع وابسته در همدان گشایش یافت گفت: این نمایشگاه تا ۱۹ آبان ماه با حضور برخی از استان‌های کشور پذیرای علاقمندان است.

داریوش سرحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با بیان اینکه از روز گذشته هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان آغاز شده است گفت: نمایشگاه امسال بسیار متفاوت‌تر از نمایشگاه سال گذشته است چراکه در سال‌های قبل نمایشگاه مکانیزه و لوازم کشاورزی نیز در همین نمایشگاه بود اما امسال این دو نمایشگاه به صورت مجزا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات بهتر نمایشگاه مکانیزه و لوازم کشاورزی در مردادماه برگزار شد افزود: نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان تا ۱۹ آبان‌ماه ادامه دارد و علاقمندان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید براینکه همدان همواره یکی از استان‌های برتر کشور در برگزاری نمایشگاه کشاورزی بوده است تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه هفت کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

سرحدی ادامه داد: کارگاه‌ها از روز ابتدایی این نمایشگاه آغاز شده و هدف از برگزاری ارائه اطلاعات به‌روز و جدید در حوزه‌های دام، شیلات، سیستم های آبیاری و سایر بخش‌های تخصصی است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی فرصت خوبی برای کشاورزان و تولیدکنندگان است تا اطلاعات خود را به روز کنند گفت: غرفه‌های جهاد کشاورزی پاسخگوی سوالات کشاورزان و تولیدکنندگان است.

معاون مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه امسال ۴۰ غرفه از همدان و سایر استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور دارند گفت: غرفه‌ها از استان‌های تهران، اصفهان، همدان، زنجان، کردستان، کرمانشاه و ایلام هستند تا دستاوردهای خود را به مخاطبان ارائه دهند.

سرحدی با تاکید براینکه در نمایشگاه به دنبال دستاوردهای جدید هستند عنوان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان دستاوردهای خوبی در بحث علم، فناوری و دانش در حوزه کشاورزی دارند و به دنبال آن هستیم تا کشاورزان با استفاده از علم آن‌ها با کمترین هزینه بیشترین دستاورد را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سنتی بودن کشاورزی درحال حرکت به سمت مدرنیته است گفت: یکی از اهداف مهم این نمایشگاه ارائه دستاوردهای جدید کشاورزان است تا در استان اجرا شوند و تولید محصولات بیشتر شود.

معاون مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: کشاورزان و علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه که در شهرستان‌های استان هستند می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مراجعه و با تور شهرستان به همدان بیایند و از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203675
  • دیدگاه‌ها برای آغاز نمایشگاه دام و طیور همدان با حضور استان‌های کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.