• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

آغاز مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همد

  • کد خبر : 31997
  • 24 آبان 1398 - 16:05

دقایق ابتدایی صبح امروز مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همدان انتخابی مسابقات کشوری در شهرستان کبودراهنگ آغاز شده است. پرستو قیطاسی نائب رئیس هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان از آغاز مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همدان از دقایق ابتدایی صبح امروز به میزبانی شهرستان کبودراهنگ خبر داد. وی با اشاره به […]

دقایق ابتدایی صبح امروز مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همدان انتخابی مسابقات کشوری در شهرستان کبودراهنگ آغاز شده است.

پرستو قیطاسی نائب رئیس هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان از آغاز مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همدان از دقایق ابتدایی صبح امروز به میزبانی شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان این دوره از رقابت ها افزود:بیش از ۲۰۰ رزمی کار خانم از سراسر استان در این مسابقات شرکت کرده اند که پیش بینی می شود تعداد های فراوانی در این نفرات کشف شود.

قیطاسی با اشاره به رده های سنی شرکت کننده در این مسابقات گفت: ورزشکاران در چهار رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز با هم به رقابت خواهند پرداخت که درپایان نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد

نائب رئیس هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ ضمن اعلام برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی کبودراهنگ خاطر نشان کرد: حدود یک ماه بعد مسابقات کشوری کیک بوکسینگ بانوان در همین کبودراهنگ برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=31997
  • دیدگاه‌ها برای آغاز مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.