• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2
«عصرهمدان» گزارش می‌دهد؛

دیار الوند، در ۲۲ بهمن غرق در شور و حماسه

  • کد خبر : 210960
  • 22 بهمن 1402 - 9:33
دیار الوند، در ۲۲ بهمن غرق در شور و حماسه
راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز فجر انقلاب اسلامی که قرار بود از ساعت ۹:۳۰ صبح در سراسر کشور آغاز شود، با حضور پرشور مردم در مسیر‌های راهپیمایی از ساعتی پیش عملاً آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان»؛ راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز فجر انقلاب اسلامی که قرار بود از ساعت ۹:۳۰ صبح در سراسر کشور آغاز شود، با حضور پرشور مردم در مسیر‌های راهپیمایی از ساعتی پیش عملاً آغاز شده است.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال در میدان امام خمینی با سخنرانی عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام عباسعلی کدخدایی در همدان برگزار می‌شود.

مسیرهای همدان به شرح ذیل است. 

ساعت ۹:۳۰ با تجمع در میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز می‌شود و حرکت به سمت بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، بلوار خواجه‌رشید، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام (ره) پیش‌بینی شده است.

حضور کالسکه سواران در راهپیمایی ۲۲بهمن همدان

شرکت در راهپیمایی به نیت سردار شهید سلیمانی

حضور پدر بزرگ با نوه‌ها در راهپیمایی

در ۲۲ بهمن، خیابان‌های شهر رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرند. سیل خروشان مردم از پیر و جوان، زن و مرد، با شور و اشتیاق به خیابان‌ها می‌آیند تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند. در این میان، حواشی جالبی نیز در این روز به چشم می‌خورد که هر کدام به نوعی، زیبایی و شور این روز را دوچندان می‌کنند.

کودکان با پرچم‌های کوچک ایران در دست، در کنار پدر و مادر خود راهپیمایی می‌کنند و با شور و شوق، شعار می‌دهند. غرفه‌های نقاشی و سرود، فضایی شاد و پرنشاط برای کودکان ایجاد می‌کند.

حضور جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، حماسه و ایثار را به یاد می‌آورد. غبار غم بر چهره برخی از آن‌ها نشسته، اما در عین حال، غرور و افتخار در چشمانشان موج می‌زند.

گروه‌های مختلف مردم با لباس‌های محلی و آداب و رسوم خاص خود، تنوع و زیبایی این روز را به نمایش می‌گذارند. نوای موسیقی محلی و رقص‌های سنتی، شور و حال خاصی به راهپیمایی می‌بخشد.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان‌دهنده پایبندی آن‌ها به آرمان‌های انقلاب اسلامی است. این روز، تجدید میثاق با شهدا و امام خمینی (ره) و عهدی دوباره برای ادامه راه انقلاب است.

در این روز، فارغ از هرگونه گرایش سیاسی، همه مردم ایران در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و وحدت و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند. ۲۲ بهمن، روز ملی ایران است، روزی که عزت و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

در این روز، خیابان‌های شهر پر از شور و شادی است. صدای الله اکبر در آسمان طنین‌انداز می‌شود و پرچم‌های ایران در اهتزاز است. ۲۲ بهمن، روزی به یاد ماندنی در تاریخ ایران است.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210960
  • دیدگاه‌ها برای دیار الوند، در ۲۲ بهمن غرق در شور و حماسه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.