• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
کارشناس هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد؛

آغاز بارش‌ برف از امشب در همدان

  • کد خبر : 211888
  • 05 اسفند 1402 - 11:35
آغاز بارش‌ برف از امشب در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه استان همدان در هفته پیش‌رو شاهد ورود دو موج بارشی خواهد بود، گفت: بارش‌ها به دلیل برودت هوا به صورت برف است و هفته‌ای سرد پیش‌رو داریم.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی آب و هوایی استان همدان گفت: از اواخر امشب پیش‌بینی می‌شود شاهد آغاز بارش‌ها در استان همدان باشیم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به صورت باران آغاز و به تناوب به دلیل سرمای هوا تبدیل به برف خواهد شد، افزود: تا پایان هفته بارش برف را در استان شاهد هستیم و تا صبح دوشنبه بیشتر می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: بارش‌ها در روزهای دوشنبه وسه‌شنبه خیلی شدید نیستند اما به دلیل فعالیت طولانی مدت سامانه بارشی و ورود موج دیگری از بارش‌ها تا پایان هفته، امیدواریم بارش‌ها به میزان مناسبی باشند.

زاهدی با اشاره به اینکه در استان برودت هوا را شاهد خواهیم بود، گفت: کاهش محسوس دما این هفته را به هفته‌ای سرد تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از صبح دوشنبه کاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: دما در استان همدان به زیر صفر خواهد رسید.

گفتنی است در اکثر مناطق کشور شاهد بارش باران و برف هستیم و امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، نیمه غربی، شمال شرق، مناطقی از جنوب بارش پیش‌بینی شده است.

فردا نیز در بیشتر مناطق کشور بارش‌ها ادامه خواهد داشت و بارش‌ها در در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

با توجه به تعطیلات پیش‌رو از رانندگان تقاضا شده است تا از سفر غیرضروری بپرهیزند و در جاده‌ها حتما زنجیر چرخ و آذوقه همراه داشته باشند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211888
  • دیدگاه‌ها برای آغاز بارش‌ برف از امشب در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.