• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1

آسیب ۷۰ الی ۸۰ درصدی کرونا به اصناف/۳۵ هزار بازرسی در استان همدان

  • کد خبر : 79025
  • 21 مرداد 1399 - 8:34
آسیب ۷۰ الی ۸۰ درصدی کرونا به اصناف/۳۵ هزار بازرسی در استان همدان

موسی‌الرضا غفاریان با بیان اینکه ۶۰ هزار واحد صنفی در استان همدان فعالیت دارند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵ هزار بازرسی از این واحدها انجام و برخی از آن‌ها به تعزیرات معرفی شدند. به گزارش خبرنگار عصر همدان، موسی الرضا غفاریان، رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران  صبح امروز در […]

موسی‌الرضا غفاریان با بیان اینکه ۶۰ هزار واحد صنفی در استان همدان فعالیت دارند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵ هزار بازرسی از این واحدها انجام و برخی از آن‌ها به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، موسی الرضا غفاریان، رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران  صبح امروز در حاشیه تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی، به وضعیت اصناف پرداخت و گفت: متأسفانه ویروس کرونا ضرر زیادی به اصناف زده که در این زمینه ۷۰ الی ۸۰ درصد از واحدهای سراسر کشور دچار آسیب شدند.

وی با اشاره به آسیب ۱۰۰ درصدی برخی از واحدهای صنفی مانند تالارها، آرایشگاه‌ها و رستوران‌ها، افزود: متأسفانه شرایط تسهیلاتی که در این زمینه به واحدهای صنفی داده می‌شود، سخت است.

غفاریان با بین اینکه ۶۰ هزار واحد صنفی در استان همدان فعالیت دارند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵ هزار بازرسی از این واحدها انجام و برخی از آن‌ها به تعزیرات معرفی شدند.

وی از فعالیت سه هزار و ۱۰۰ واحد صنفی در اسدآباد همدان، خبر داد و اضافه کرد: این واحدها زیر نظر ۱۷ اتحادیه هستند و اصناف این شهرستان در مقابله و مبارزه با کرونا پیشگام بوده و همکاری خوبی در ابن زمینه با تعطیلی واحدها داشتند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79025
  • دیدگاه‌ها برای آسیب ۷۰ الی ۸۰ درصدی کرونا به اصناف/۳۵ هزار بازرسی در استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.