• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

آزمون خوشنویسی در شهرستان بهار برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 176420
  • 08 بهمن 1401 - 14:01
آزمون خوشنویسی در شهرستان بهار برگزار شد+ تصاویر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار اظهار کرد: گواهینامه معتبر از انجمن خوشنویسان ایران به قبول شدگان آزمون خوشنویسی اعطا می‌شود. حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از برگزاری آزمون خوشنویسی در شعبه بهار خبر داد. شهنوازیان اظهار کرد: آزمون خوشنویسی شعبه بهاردر روزهای […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار اظهار کرد: گواهینامه معتبر از انجمن خوشنویسان ایران به قبول شدگان آزمون خوشنویسی اعطا می‌شود.

حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از برگزاری آزمون خوشنویسی در شعبه بهار خبر داد.

شهنوازیان اظهار کرد: آزمون خوشنویسی شعبه بهاردر روزهای ۵،۶،۷ بهمن ماه، زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران در محل فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

وی اذعان کرد: ۲۵تن از هنرجویان خانم و آقا در دوره های مختلف تحریری ( مبتدی، تکمیلی و پیشرفته) و قلم ( مقدماتی، متوسط ، خوش ، عالی و ممتاز) خانم و آقا در رده های سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال به رقابت پرداختند و که کوچکترین هنرجو دختر خانم ۹ساله و مسن ترین هنرجوی شرکت کننده در آزمون آقای ۶۵ساله بودند.

به گزارش عصرهمدان؛ شایان ذکر است که نتایج تا ۲۰روز آینده اعلام و در صورت قبولی این عزیزان گواهینامه معتبر از انجمن خوشنویسان ایران صادر و به قبول شدگان اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176420
  • دیدگاه‌ها برای آزمون خوشنویسی در شهرستان بهار برگزار شد+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.