• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان همدان

  • کد خبر : 55089
  • 27 اسفند 1398 - 18:29
آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان را اعلام کرد. به گزارش عصر همدان؛ دکتر حیدری مقدم بیان کرد: ۳۷ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۱ نفر در نهاوند، ۱۵ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در #رزن، ۱۱ نفر بهار، ۱۰ نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان را اعلام کرد.

به گزارش عصر همدان؛ دکتر حیدری مقدم بیان کرد: ۳۷ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۱ نفر در نهاوند، ۱۵ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در #رزن، ۱۱ نفر بهار، ۱۰ نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی اضافه کرد: ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: از ۱۴۲ مبتلا به ویروس کرونا در این استان پس از اقدام های درمانی صورت گرفته ۸۹ تن ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

حیدری مقدم با بیان اینکه ۳۹ بیمار هم اینک در بیمارستان بستری هستند بیان کرد: افراد بالای ۷۰ سال درصد بالایی از مبتلایان به ویروس کرونا را در همدان تشکیل می دهند همچنین ۴۹ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا زن و ۵۱ درصد مرد هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55089
  • دیدگاه‌ها برای آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.