• امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 15 October - 2024
3
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز در همدان مسدود شد

  • کد خبر : 200950
  • 22 مهر 1402 - 14:38
۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز در همدان مسدود شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که با انسداد این تعداد چاه ۹ میلیون متر مکعب از مصرف آب زیرزمینی جلوگیری شده است.

به گزارش عصر همدان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، رضا اخلاص‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز که در حال تولید دستگاه‌های حفاری غیرمجاز تراکتور و … بود با دستور قضایی پلمب و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: این واحد تولیدی غیرمجاز در پوشش واحد صنعتی مرغداری شناسایی شده، با دستور قضایی و به همت کارشناسان حقوقی و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان گشت و بازرسی و همکاری پاسگاه انتظامی اسلامشهر آقگل شهرستان ملایر پلمب شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از غیر فعال بودن این واحد صنعتی مرغداری خبر داد و افزود: در این کارگاه غیر مجاز تعداد هفت دستگاه تراکتور و ادوات حفاری غیر مجاز شناسایی و با دستور قضایی طبق ماده ۱۳ قانون توزیع عادلانه آب، کارگاه و تراکتورهای حفاری غیرمجاز پلمب شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که با انسداد این تعداد چاه در حدود ۹ میلیون متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی جلوگیری شده است.

اخلاصمند از جلوگیری از حفر ۲۱ حلقه چاه غیرمجاز در استان خبر داد و افزود: با اقدامات شبانه‌روزی گروه‌های گشت و بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳ دستگاه حفاری غیر مجاز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200950
  • دیدگاه‌ها برای ۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز در همدان مسدود شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.