• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
بیمه سلامت حامی درمان نازایی؛

۲۸۰۷ لبخند بر لبان زوج‌های نابارور در همدان

  • کد خبر : 216325
  • 25 اردیبهشت 1403 - 17:34
۲۸۰۷ لبخند بر لبان زوج‌های نابارور در همدان
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از بهره مندی 2807 زوج نابارور از خدمات بیمه سلامت در استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت در همدان؛ همزمان با هفته ملی جمعیت  فریبرز نیاستی به تشریح اقدامات و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان در خصوص پوشش بیمه درمان نازایی و ناباروری پرداخت.

فریبرز نیاستی اظهار داشت : بر اساس دستور العمل جدید سازمان بیمه سلامت ایران، سقف گذاری خدمات برای زوجین تحت درمان ناباروری و نازایی برداشته شده؛ حمایت‌های بیمه‌ای از زوجین نابارور در سال جاری افزایش یافته و محدودیت‌های دستور العمل قبلی برداشته شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: ۲۸ قلم آزمایش‌های تشخیصی ژنتیک به پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران اضافه شده است؛ این آزمایش‌ها مربوط به افرادی است که سقط جنین‌های مکرر داشته اند که این خدمت تا پیش از این بیمه نبود.

نیاستی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ خدمات درمان ناباروری و نازایی تحت پوشش بیمه سلامت افزایش یافت اظهار داشت: بررسی وضعیت تخمدان برای سنجش سلامت تخمک گذاری بانوان تحت درمان ناباروری خدمتی بود که تا پیش از این تحت پوشش نبود و اکنون بیمه شده است، بررسی وضعیت اسپرم برای سنجش سلامت باروری در مردان نیز که تا پیش از این بیمه نبود ، هم اکنون بیمه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اعلام اینکه در سال گذشته ، ۲۸۰۷ زوج از خدمات درمان نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت استان همداه بهره مند گردیدند افزود: همه‌ خدمات در درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت هستند و تا ۹۰ درصد پوشش در بخش‌های دولتی و ۹۰ درصد تعرفه عمومی غیر دولتی در سایر مراکز اعم از خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و توسط بیمه سلامت پرداخت می گردد.

انتهای خبر/ الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216325
  • دیدگاه‌ها برای ۲۸۰۷ لبخند بر لبان زوج‌های نابارور در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.