• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

کارخانه آسفالت اسدآباد راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 27914
  • 02 آبان 1398 - 9:57
کارخانه آسفالت اسدآباد راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان اسدآباد بااشاره به دیدار با وزیر ورزش و معاون عمرانی وزارت کشور، گفت: در دیدار ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری مساعدت شد. مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به دیدار خود، نماینده مجلس و شهردار اسدآباد با وزیر ورزش و جوانان، اظهار […]

فرماندار شهرستان اسدآباد بااشاره به دیدار با وزیر ورزش و معاون عمرانی وزارت کشور، گفت: در دیدار ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری مساعدت شد.

مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به دیدار خود، نماینده مجلس و شهردار اسدآباد با وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: این دیدار به منظور  رفع موانع و مشکلات ورزشی از جمله استخر مجموعه آزادی بود که قرار است طی دوماه آینده به بهره‌برادری برسد.

وی تصریح کرد: ماحصل این دیدار اختصاص ۲۰۰ میلیون ریال مساعدت مالی به تیم بسکتبال شهرستان جهت راهیابی به لیگ دسته یک کشور بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: همچنین در دیدار ۵۰۰ میلیون ریال مساعدت مالی به هیاتهای ورزشی شهرستان و یک مجموعه لوازم ورزشی به اداره ورزش و جوانان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر ورزش قول مساعد برای تامین و تجهیزات پنج خانه ورزشی روستایی در شهرستان اخذ شد.

درویشی اذعان داشت: در این روز دیداری را هم با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور داشتیم که ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پارک بانوان به شهرداری مساعدت کرد.

وی باداور شد: معاون عمرانی وزارت کشور همچنین ۲ میلیارد ریال مساعدت مالی به شهرداری برای خرید بیل بکهو و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری اختصاص داد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27914
  • دیدگاه‌ها برای کارخانه آسفالت اسدآباد راه‌اندازی می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.