• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان:

پنجمین المپیاد ورزشی در مدارس همدان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2219
  • 22 مهر 1397 - 10:37
پنجمین المپیاد ورزشی در مدارس همدان برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان از برگزاری پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در مدارس استان خبر داد و گفت: برای سال تحصیلی جدید پوشش ۳۵ درصدی جمعیت دانش‌آموزی استان مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش عصر، عبدالله جعفری با بیان اینکه پرورش نسلی شاداب و بانشاط در طول زمان رشد آنها جزء اهداف سند تحول بنیادین به شمار می‌رود، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مکمل درس تربیت بدنی در مدارس، المپیاد ورزش درون مدرسه‌ای است.

وی افزود: با برگزاری بازی‌ها و مسابقات ورزشی درون کلاسی و بین‌کلاسی با لحاظ قرار دادن شرایط اقلیمی، امکانات موجود در مدارس و علاقمندی دانش‌آموزان در راستای دسترسی به اهداف تخصصی تربیت بدنی المپیاد ورزشی در مدارس برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: یکی از ویژگی‌های این رویداد تأکید بر مدرسه محوری است که اجرای آن آثار مطلوبی از جمله ایجاد نشاط، انگیزه، بالا بردن روحیه دانش‌آموزان، کشف و هدایت استعدادهای ورزشی می‌توان اشاره کرد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت انجمن‌های ورزشی مدارس را جزء ویژگی های برگزاری این المپیاد برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت دانش‌آموزان برای بهره‌گیری و تحکیم شخصیت آنها بهره‌مند شویم.

جعفری با بیان اینکه تفاهم ما برای سال تحصیلی جاری پوشش ۳۵ درصدی جمعیت دانش‌آموزی استان است، خاطرنشان کرد: اما با توجه به استقبال چشمگیر دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی ما انتظار می‌رود این برنامه مفید با عملکرد بهتری تا پایان سال تحصیلی به سرانجام برسد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2219
  • دیدگاه‌ها برای پنجمین المپیاد ورزشی در مدارس همدان برگزار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.