• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

هوشیاری مردم، آغازی بر پایان امپراطوری دروغ

  • کد خبر : 206548
  • 16 آذر 1402 - 11:32
هوشیاری مردم، آغازی بر پایان امپراطوری دروغ
در جنگ ترکیبی سال گذشته، تمرکز دشمن بر جنگ شناختی دروغ پایه، با هدف فریب مردم و به ویژه جوانان از یک‌سو، و متزلزل کردن اراده مسئولان و نیروهای دلسوز و مدافع کشور و انقلاب از دیگر سو بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سال گذشته دشمنان ملت ایران اسلامی با دروغ و فریبکاری، می‌خواستند مردم ایران را فریب داده و آنان را در مقابل نظام و ولایت و نهادهای انقلابی قرار دهند؛ اما به جز تعدادی اندک از جوانان خام و افراد ساده‌لوح که فریب دشمن را خورده و خودشان را متضرر کردند، ملت بصیر و آگاه، فریب دشمن را نخورد و در زمین دشمن کینه‌توز، بازی نکرد.

 

به راستی اگر بتوان دروغ‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تحت هدایت امپراطوری دروغ در سال گذشته را یکجا جمع کرد، آنگاه به جرئت می‌توان گفت، در هیچ مقطعی از تاریخ بشر، این حجم دروغ رنگارنگ برای فریب یک ملت، ساخته نشده و انتشار نیافته است. دروغ‌های بزرگ و پرتکرار به صورت هنرمندانه، به گونه‌ای که کسی در دروغ بودن آن شک نکند.

 

بسیار روشن است که در یک فضای هیجانی براساس این نوع دروغ‌ها و تحریکات دیگر با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و تکنیک‌های جنگ شناختی، چگونه عده‌ای از جوانان خام و بی‌تجربه فریب خورده و در زمین دشمن، علیه منافع و امنیت ملی بازی می‌کنند؟!

 

اما وقتی همین افراد از فضای مجازی دور می‌شوند و با واقعیت و فضای حقیقی آشنا می‌شوند، از این همه دروغی که به آنان گفته شده، متحیر شده و لب به سخن گشوده و ابراز ندامت می‌کنند.

 

به جز دروغ‌ها در مورد علت فوت مهسا امینی و چند نفر دیگر، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای، به مخاطبان خود القا کرده بودند که رهبر ایران از دنیا رفته و جمهوری اسلامی در روزهای پایانی خود به سر می‌برد و به زودی سقوط می‌کند!

 

_____________

جواد حسینی 

_____________

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206548
  • دیدگاه‌ها برای هوشیاری مردم، آغازی بر پایان امپراطوری دروغ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.