• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
مسئولین همدانی مراتب تسلیت خود را اعلام داشتند؛

همدان در غم از دست دادن خادم ملت

  • کد خبر : 216838
  • 31 اردیبهشت 1403 - 13:30
همدان در غم از دست دادن خادم ملت
رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه هوایی به شهادت رسیدند و مسئولین مراتب تسلیت خود را اعلام داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مقامات استان همدان با انتشار پیام‌های جداگانه، شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را در سانحه هوایی امروز به بیت ایشان، مردم ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت گفتند.

در این پیام‌ها، ضمن تأکید بر خدمات ارزنده و ماندگار رئیس جمهور در دوران مسئولیت، این ضایعه را به عنوان خسارتی بزرگ برای ملت ایران دانسته و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت کرده‌اند.

سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان شهادت رئیس جمهور مردمی و خدمتگذار کشور را تسلیت گفت

▪️به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سلمان امیری با صدور پیامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌ محترم جمهور کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

“انالله و اناالیه راجعون”

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ محترم جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.
مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.
حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه را که موجب اندوه و تاثر فراوان شد به ساحت مقدس امام زمان(عج) و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) ، هموطنان شریف به ویژه مردم دارالمومنین استان همدان که مدتی میزبان این شهید والا مقام بودند تسلیت عرض می نمایم.
از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.

*********************

پیام تسلیت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام بمناسبت شهادت ریاست جمهوری
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ ﴿١٠٩﴾کذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ ﴿١١٠﴾ انَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ ﴿١١١﴾ سوره صافات
خبر شهادت رئیس جمهور مجاهد حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار تبریز و هیئت همراه موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانبان گردید.
شهادت مدافع و زبان گویای حق و دفاع از احکام الهی، خادم دلباخته ی آستان رضوی، امامت و ولایت، پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و رئیس جمهور خدوم و انقلابی را که از تلاش برای رفع موانع و مشکلات کشور لحظه ای غافل نشد و شبانه روز برای خدمت به این مردم ولایتمدار جهاد کرد و در نهایت مزد خود را با شهادت در شب ولادت ثامن الائمه علی ابن موسی الرضا علیه السلام از درگاه خداوند متعال دریافت کرد موجب تأثر و تالم گردید.
اینجانبان فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و حوزهای علمیه و عموم ملت شریف ایران و همه بازماندگان خصوصاً همسر و فرزندان محترم تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمائیم.
سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی
فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام

(( من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا ))
خبر شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و محبوب کشورعزیزمان ایران و همراهان عزیز ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌‌ ملت ایران را اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.
مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بود.
بدون شک، وجود مطمئنه و آرامش بخش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(ادام الله ظله علی رئوس المسلمین) در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور عزیز ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی روبرو بوده و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام راحل و ملت در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه نماید، امروز نیز تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. لذا اینجانب این ضایعه دردناک را محضر حضرت بقیه الله الاعظم اروحنا له الفدا و مقام معظم رهبری مد ظله العالی و آحاد مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان‌ علو درجات برای خادم الرضا و شهدای خدمت را مسئلت‌ داریم.
بهروز محمدی مهر
رئیس کل دادگستری استان همدان

 

*********************

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پی شهادت آیت‌اله رئیسی و جمعی از همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد

بسم الله الرحمن الرحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضىٰ نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

خبر شهادت خادم‌الرضا «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری و مطابق منویات علمدار انقلاب و رهبری معظم، مسئولین وظایف خود را با دقت و نظم و با قوت بدون کوچکترین وقفه‌ای به انجام می‌رسانند و خانواده پر تلاش دانشگاه علوم پزشکی همدان با نگاه به افق‌های روشن آینده همچنان در مسیر پر افتخار خدمت به مردم گام خواهند برداشت.

از درگاه ایزد متعال، رحمت و رضوان الهی برای شهدا، صبر و سلامت برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران مسئلت می‌دارد.

دکتر محمدمهدی مجذوبی
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان

 

****************************

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216838
  • دیدگاه‌ها برای همدان در غم از دست دادن خادم ملت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.