• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
7
کارشناس هواشناسی استان همدان:

همدانی‌ها برای وزش بادهای شدید و گرد و غبار آماده باشند

  • کد خبر : 195243
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
همدانی‌ها برای وزش بادهای شدید و گرد و غبار آماده باشند
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد افزایش ابر در آسمان استان خواهیم بود گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و غبار نیز در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه آسمان استان تا پنج روز آینده عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود گفت: برای ساعاتی از بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد افزایش ابر در آسمان استان خواهیم بود تصریح کرد: وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی  با بیان اینکه هوای استان همدان در روز گذشته دو تا سه درجه خنک‌تر شده است عنوان کرد: تا پایان هفته شاهد تغییرات دمایی محسوسی نخواهیم بود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه روز گذشته گرم‌ترین دما از ایستگاه اسدآباد با ۳۶ درجه بالای صفر گزارش شده است گفت: دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۴ و ۱۵ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه در گرم‌ترین ساعات امروز دمای هوای همدان به ۳۴ درجه بالای صفر می‌رسد افزود: صبح امروز نیز خنک‌ترین نقاط استان، شهرستان‌های بهار و اسدآباد با ۱۳ درجه سلسیوس بودند.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195243
  • دیدگاه‌ها برای همدانی‌ها برای وزش بادهای شدید و گرد و غبار آماده باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.