• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
4
بهارِ داغِ مطالبه، مردم در انتظار پاسخگویی مسئولان!

اعتراض به آب، سیب‌زمینی و آینده لالجین

  • کد خبر : 216639
  • 29 اردیبهشت 1403 - 9:02
اعتراض به آب، سیب‌زمینی و آینده لالجین
هفته‌ای که گذشت برای شهرستان بهار بهار پُر سر و صدا و داغ بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ خبر برکناری حمید میرزایی بخشدار لالجین در روزهای آینده در فضای سیاسی شهرستان بهار تبدیل به یک موضوع داغ شده است.

چند روزه پیش بود که خبر جابه‌جایی حمید میرزایی بخشدار لالجین موجب شد تا بسیاری از فعالین سیاسی شهرستان بهار مخصوصاً اهالی بخش لالجین شامل دو شهر لالجین و مهاجران و توابع آن، در مقابل این خبر واکنش نشان داده و درخواست ادامه مسئولیت میرزایی در بخشداری لالجین را داشته باشند.

در همین راستا چهارشنبه صبح جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی بخش لالجین با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار حمایت خود را از میرزایی اعلام و از مصباح درخواست کردند تا تلاش خود را برای ابقای میرزایی بنماید.

کُنشگران سیاسی اجتماعی شهرستان بهار اعتقاد دارند میرزایی یک مدیر جهادگر و تلاشگر است.

روزِ قبل از این اجتماع در دفتر امام جمعه شهرستان بهار، جمعی از کشاورزان در مقابل جهاد کشاورزی شهرستان بهار تجمع داشتند و نسبت به قیمت بسیار کم سیب زمینی و عدم صادرات این محصول علی‌رغم نامه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهار اعتراض داشتند و محصولات برگشت خورده از مبادی صادراتی را در مقابل جهاد کشاورزی به نمایش گذاشتند.

سه روز قبل از آن یعنی شنبه روز اول هفته نیز عده‌ای در مقابل فرمانداری شهرستان بهار به کیفیت و طعم و مزه آب اعتراض داشتند و با فرماندار و مدیر اداره آب شهرستان بهار گفتگو کردند.

هفته‌ای که گذشت برای بهار داغ و پر چالش بود و نقاط مثبت و منفی داشت.

متانت و بردباری مردم در قبال اعتراض‌های خود نسبت به مسئولین ستودنی و قابل تقدیر بود.

البته پاسخگویی و اقدام سریع مسئولین در برابر مطالبه آب هم قابل تقدیر و جای تجلیل داشت که در کمتر از وعده داده شده، آب بهار به کیفیت سابق خود بازگشت.

و در دو موضوع دیگر هنوز واکنش و صحبتی از طرف مسئولین با مردم نشده است و امید است مسئولین همانند کاری که برای آب کردند، برای دیگر مشکلات مردم انجام دهند و اگر هر مشکلی وجود دارد با مردم صادقانه درمیان بگذارند.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216639
  • دیدگاه‌ها برای اعتراض به آب، سیب‌زمینی و آینده لالجین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.