• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
مشاور عالی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

هدف انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بود

  • کد خبر : 211835
  • 03 اسفند 1402 - 23:20
هدف انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بود
مشاور عالی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما در جنگ بدنبال تشکیل امت اسلامی بودیم اما متاسفانه به سمت حزب اسلامی رفتیم، بنابراین اگر مسئولان بفکر تشکیل حکومت اسلامی نباشند خائن هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی بعدازظهر امروز در یادواره شهدای شلمچه «حماسه کربلای پنج» و جمعی از شهدای همدان، اظهار کرد: خانواده شهدا این سنت الهی را از نسل‌های دور به پدران ما و نسل جدید انتقال دادند.

وی افزود: امروز خانواده شهدا به ما راه دادند تا در مقابل آنها تعظیم کنیم، پیشکسوت‌هایی که در جای‌ جای جبهه‌ها حضور داشته و از انقلاب جانانه دفاع کردند.

مشاور عالی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه سه عملیات در طول دفاع مقدس سرنوشت‌ساز بودند، بیان کرد: عملیات‌های مهم الی بیت‌المقدس و آزاد سازی خرمشهر، عملیات والفجر هشت که دشمن را در توانمندی ادامه در درگیری دچار تردید کرد و عملیات کربلای پنج که سرنوشت جنگ را تغییر داد، در پیروزی در جنگ بسیار حائز اهمیت بودند.

سردار فرجی با بیان اینکه اگر عملیات کربلای پنج نبود شکست ایران حتمی بود، عنوان کرد:اگر امروز با افتخار سر خود را بالا می‌گیریم و نام شهدا را می‌بریم، بخاطر پیروزی در این عملیات سرنوشت‌ساز و مهم بود.

وی با تاکید بر اینکه شلمچه گیج‌گاه دشمن بود، بیان کرد: شلمچه عادی نبود، پایان جنگ ک پیروزی در آن بوسیله این عملیات عظیم بود.

مشاور عالی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به جان فشانی و مقاومت رزمندگان در این عملیات، افزود: اسلام در هیچ تاریخی حتی در صدر اسلام نیز با همچنین شرایطی روبرو نشده بود.

سردار فرجی تصریح کرد: در این عملیات بچه‌ها آماده بودند جان خود را بدهند و انتخاب آنها از روی عقلانیت بود.

وی با تاکید بر اینکه کربلای پنج شب قدر انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: شب قدر یعنی شب نتیجه‌گیری، در این عملیات برای تداوم انقلاب اسلامی نتیجه‌گیری شد.

مشاور عالی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: افرادی چون شهید قاسمی‌ها صاحب مکتب کرد به برکت شب و روزهای حماسه آفرینی در شلمچه بود.

سردار فرجی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر اخلاق بود، عنوان کرد: ای کاش می‌شد گوشه‌ای از معرفت شهید در جامعه ساری می‌شد که در این صورت به پیشرفت واقعی می‌رسیدیم.

وی تاکید کرد: ما در جنگ بدنبال تشکیل امت اسلامی بودیم اما متاسفانه به سمت حزب اسلامی رفتیم، بنابراین اگر مسئولان بفکر تشکیل حکومت اسلامی نباشند خائن هستند.

مشاور عالی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان یادآور شد: حکومت اسلامی با جمهوری اسلامی خیلی متفاوت است. شهدا برای تشکیل حکومت اسلامی قیام کردند و در این راستا حرکت کرده و خون خود را فدا کردند. پس ما هم به نوبه خود در هر جایگاهی باید به وظایف خود عمل کنیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211835
  • دیدگاه‌ها برای هدف انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.