• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان همدان:

نوجوانان در مهم‌ترین عرصه‌ها حضور پرشور داشتند

  • کد خبر : 203359
  • 13 آبان 1402 - 19:32
نوجوانان در مهم‌ترین عرصه‌ها حضور پرشور داشتند
مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی، مهم‌ترین قشری که در تمام عرصه‌های مهم حضور پرشور داشته، جوانان و نوجوانان بودند.
مجید صفدریان  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، اظهار داشت: در ۱۳ آبان سال ۵۷ همه مردم و بویژه دانش‌آموزان در تهران، علیه رژیم پهلوی به راهپیمائی پرداختند که در آن روز ۵۳ شهید تقدیم اسلام دادند.
وی افزود: در این روز اتفاقات باشکوهی در  تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است. مدیر کل بنیاد شهید همدان بیان کرد: دانش‌آموزان پر شور سال ۵۷ که در تظاهرات شرکت کردند، همان کسانی بودند که حضرت امام در رابطه با آنها فرمودند: سربازان ما در قنداقه‌هایشان هستند.
صفدریان تصریح کرد: این دانش‌آموزان در آن ایام، بسیار پر شور، با اعتقاد، عشق و علاقه در سن نوجوانی در راه امام و شهدا وارد عرصه شده و جان خود را فدای اسلام کردند.
وی با اشاره اینکه آنها با شجاعت خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند، عنوا،ن کرد: در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی، مهم‌ترین قشری که در تمام عرصه‌ها حضور پرشور داشتند، جوانان و نوجوانان بودند.
مدیر کل بنیاد شهید همدان با اشاره به پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی که حاصل خودگذشتگی و ایثار این جوانان بود، اذعان داشت: این انقلاب نه تنها به کشورهای منطقه بلکه به دیگر کشورهای جهان، صادر شده است.
صفدریان خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت که به نحوه شایسته‌ای نقش‌آفرینی می‌کند، امروز قریب به ۱۰ هزار مردم مظلوم در غزه بدست استکبار جهانی و رژیم غاصب، به شهادت رسیده‌اند.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ نفر از شهدای غزه کودک و تعداد زیادی از آنها دانش‌آموز بوده، یادآور شد: با وجود این همه هجمه حملات و مشقت زندگی در آنجا، اما از دانش‌آموزان دوران انقلاب الهام گرفته و استقامت و بردباری کرده، از دین و اعتقادات خود دفاع می‌کنند. به فرموده مقام معظم رهبری آینده از آن مظلومین غزه بوده و رژیم غاصب کود‌ک‌کش، آینده را نخواهد دید.
انتهای پیام/سا
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203359
  • دیدگاه‌ها برای نوجوانان در مهم‌ترین عرصه‌ها حضور پرشور داشتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.