• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
حاجی‌بابايی مطرح كرد

نامه جمعی از نمایندگان مجلس به لاریجانی/ رهنمودهای رهبری شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته است

  • کد خبر : 1932
  • 08 مهر 1397 - 8:17
نامه جمعی از نمایندگان مجلس به لاریجانی/ رهنمودهای رهبری شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته است

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی از نامه جمعی از نمایندگان به ریاست مجلس خبر داد و گفت: رهنمودهای رهبری کاملاًً صریح و شفاف است و شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته که باید در مورد FATF به جای کار و تلاش با در نظر گرفتن محورهای چهارگانه انتظار رهنمود مجددی از ایشان داشته باشیم.

به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی از نامه جمعی از نمایندگان به ریاست مجلس خبر داد و اظهار کرد: در این نامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری آمده است «مقام معظم رهبری در خصوص پیمان‌نامه‌ها تصریح کردند، که در این پیمان‌نامه‌ها و مطالب باید بررسی شود که مواردی که خوب و مفید است که با قوانین داخلی به آن بپردازیم و قانون خوب از آن استخراج کنیم و در نهایت آنچه به صلاح و مصلحت کشور است، رأی دهیم و مصوب کنیم».

وی تاکید کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن موارد فوق کاملاًً صریح و شفاف است و شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته که باید در مورد FATF به جای کار و تلاش با در نظر گرفتن محورهای چهارگانه انتظار رهنمود مجددی از ایشان داشته باشیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نمایندگان در این نامه اضافه کرده‌اند، از آنجا که در این مدت کار تحقیقی و دقیق با استفاده از نظرات صاحبنظران و کارشناسان خبره در دولت و دانشگاه‌ها و حوزه انجام نشده است، با این پیش‌زمینه و فضاسازی‌های موجود، فضاهای مجازی و رسانه‌ای نگران هستیم که نتیجه مطلوب حاصل نشود.

وی اظهار کرد: در این نامه نمایندگان درخواست کرده‌اند با مدیریت کمیسیون امنیت ملی و حقوقی، اجلاس دوروزه‌ای با دعوت از همه صاحبنظران در بدنه دولت و خارج از بدنه آن، با حضور نمایندگان به عنوان پرسشگر و مستمع تشکیل  شود.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: به زعم نویسندگان این نامه، با تشکیل این اجلاس جمع‌بندی نهایی به اتخاذ تصمیم صحیح بر ریل رهنمودهای مقام معظم رهبری تسهیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1932
  • دیدگاه‌ها برای نامه جمعی از نمایندگان مجلس به لاریجانی/ رهنمودهای رهبری شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.