• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
1
شهردار نهاوند عنوان کرد:

مشکل‌زا شدن تخلیه نخاله‌ در حاشیه شهر

  • کد خبر : 225252
  • 18 مهر 1403 - 10:24
مشکل‌زا شدن تخلیه نخاله‌ در حاشیه شهر
شهردار نهاوند گفت: مدیریت پسماند‌ها ضرورتی غیرقابل انکار است به گونه‌ای که تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اطراف شهر نهاوند مشکل‌زا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، مجید یوسفی‌نوید در جلسه مدیریت شهری گفت: متأسفانه به دلیل همکاری نکردن برخی از شهروندان و با تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر مشکلاتی برای شهر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود شهروندان اهمیت ویژه‌ای برای محیط زندگی شهری خود داشته باشند و از تخلیه زباله و نخاله در محیط‌های اطراف شهر پرهیز کنند.

شهردار نهاوند افزود: با توجه به خرید ماشین‌آلات و تجهیزات جمع‌آوری زباله و همچنین استفاده از نیروی کار آموزش دیده در حوزه پسماند برای حمل و دفن بهداشتی زباله اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی بیان کرد: در جلسه مدیریت پسماند باید در خصوص این‌گونه معضلات چاره‌اندیشی شود و همه به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

در ادامه این جلسه بر ادامه روند تفکیک زباله از مبدأ، جمع‌آوری زباله عادی، برنامه‌ریزی و ساعت تخلیه زباله توسط کامیون‌های حمل زباله بخش‌ها در مرکز پسماند تأکید شد.

پیگیری حل مشکل ۷۰ دهنه مغازه بلوار امام حسین(ع)

شهردار نهاوند در ادامه گفت: مشکل چندین ساله ۷۰ دهنه مغازه بلاتکلیف در بلوار امام حسین(ع) واقهپع روبروی ترمینال قدیم با رایزنی‌های مختلف در استان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: این مغازه‌ها که نزدیک به ۲۰ سال از احداث آن‌ها می‌گذرد همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند که در جهت رفع مشکل، جلسات و بازدیدهای متعددی از سوی شهرداری با مدیران و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده است.

یوسفی‌نوید افزود: مشکلات مغازه‌ها در این جلسات توسط کارشناسان بررسی شد و روش‌های حل این مشکل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیمات و توافقاتی بین شهرداری و مسکن و شهرسازی در این زمینه در حال انجام است که امیدواریم به نتیجه برسد.

انتهای خبر/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.