• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

مردم و مسئولان قدردان فداکاری‌های معلمان در شرایط شیوع کرونا خواهند بود

  • کد خبر : 83773
  • 23 شهریور 1399 - 14:02
مردم و مسئولان قدردان فداکاری‌های معلمان در شرایط شیوع کرونا خواهند بود

مهندس شاهرخی استاندارد همدان صبح امروز از مدارس سطح شهر همدان بازدید و با دانش‌آموزان، مدیران و معلمان این مدارس که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در حال برگزاری کلاس‌های درسشان هستند، دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پیشرو قرار گرفت. استاندارد همدان در بازدید‌های خود بر توجه به سلامت […]

مهندس شاهرخی استاندارد همدان صبح امروز از مدارس سطح شهر همدان بازدید و با دانش‌آموزان، مدیران و معلمان این مدارس که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در حال برگزاری کلاس‌های درسشان هستند، دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پیشرو قرار گرفت. استاندارد همدان در بازدید‌های خود بر توجه به سلامت دانش آموزان در کنار انجام برنامه‌های آموزشی و رعایت پروتکل‌ها در مدارس تاکید کرد.

به گزارش عصر همدان، مهندس شاهرخی استاندارد همدان در بازدید‌های خود از مدارس سطح شهر، با حضور در جمع معلمان و مدیران آموزشی، گفت: حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان با رعایت اصول بهداشتی در مراکز آموزشی ضروری است.

وی تاکید کرد: هدف و سیاست دولت و همچنین ستاد استانی مقابله با کرونا،حفظ سلامت مردم در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی است.

استاندارد همدان ادامه داد: از اهداف اصلی مسئولان، حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و مدیران آموزشی است. تاکید می‌شود مدیران و معلمان، جهت رعایت اصول بهداشتی در مراکز آموزشی، نظارت بیشتری داشته باشند. بدون شک اجرای دقیق و مسئولانه پروتکل‌های بهداشتی توسط معلمان و دانش آموزان عزیز، کمک بزرگی به کادر بهداشتی و درمانی استان خواهد کرد.

شاهرخی تاکید کرد: دولت و همچنین مجموعه نظام جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریمی و گسترش کرونا، تلاش مضاعف و قابل تقدیری در راستای مقابله با ویروس کرونا و بازگشایی مدارس انجام داده‌اند.

استاندارد همدان در پایان افزود: از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات استان برای فراهم سازی شرایط مناسب برای حضور دانش آموزان در مدارس استفاده خواهیم کرد.

شاهرخی در بازدید‌ خود از مدارس سطح شهر همدان و بررسی روند رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های ستاد استانی، هدایایی به خاطر فداکاری‌های معلمان و مدیران آموزشی مدارس بازدید شده، به رسم یادبود اهدا کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83773
  • دیدگاه‌ها برای مردم و مسئولان قدردان فداکاری‌های معلمان در شرایط شیوع کرونا خواهند بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.