• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
فرمانده انتظامی همدان:

مردم در نا آرامی ها اجازه موج سواری را به دشمنان ندادند

  • کد خبر : 1552
  • 19 شهریور 1397 - 12:06
مردم در نا آرامی ها اجازه موج سواری را به دشمنان ندادند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مردم با وجود مطالبات به حق اما اجازه موج سواری دشمنان با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم را ندادند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع هیات های مذهبی و انجمن یادآور عاشورای حسینی اظهار داشت: شرایط کنونی کشور با توجه به برخی مطالبات به حق مردم، وجود برخی سوء مدیریت و کم کاری در حل شماری از مشکلات و پیشگیری در بروز آنها بسیار حساس است.
وی تصریح کرد: دستان خائنانه دشمنان از آستین نامبارک برخی بیرون آمده و در حوزه جنگ اقتصادی کشور را در شرایط سختی قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: دشمن با بهره گیری از این فرصت درصدد سوء استفاده از مطالبات به حق مردم و و موج سواری بر روی اعتراض ها بود.
سردار کامرانی صالح خاطر نشان کرد: مردم هیچگاه منویات امام راحل که فرمودند ‘اگر انقلاب اسلامی شکست بخورد تا ابد نامی از شیعه باقی نمی ماند’ را فراموش نمی کنند.
وی افزود: این مردم با درک درست از منویات امام راحل در ناآرامی های دی ماه سال گذشته به افکار خبیث دشمن پی برده و با وجود مطالبات به حق اجازه موج سواری به آنها را ندادند.
فرمانده انتظامی استان همدان یادآوری کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب از ۴۰ سال پیش به ویژه در ۱۷ شهریور با راه اندازی حمام خون و به شهادت رساندن ۱۵ هزار تن درصدد جلوگیری از پیروزی انقلاب بودند.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: دشمنان پس از ناکامی در این دسیسه، هشت سال جنگ را بر کشور ایران تحمیل کردند و امروز در حوزه جنگ نرم و اقتصادی دشمن تمام قد و قوی تر از جنگ سخت وارد میدان شده است.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در جنگ سخت متحد بودند و با توان افزایی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه دشمن برای جدا کردن مردم از دین و رهبری انقلاب توطئه های مختلف برنامه ریزی کرد گفت: با اتحاد و اتفاق نظر و توسل به اهل بیت (ع) تمامی این توطئه ها خنثی شد.
کامرانی صالح اضافه کرد: ملت ایران امسال نیز با توسل و تمسک به اهل بیت به ویژه امام حسین(ع) در جنگ نرم، موضوعات اجتماعی و اقتصادی متحد شده و با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب این گردنه سخت و پیچیده را پشت سر می گذارند.
وی اظهار داشت: خداوند ظرفیت بزرگی در وجود مسئولان هیات های مذهبی و پیرغلامان قرار داده که این محفل های مذهبی را برای سید الشهدا (ع) همه ساله آماده می کنند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1552
  • دیدگاه‌ها برای مردم در نا آرامی ها اجازه موج سواری را به دشمنان ندادند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.