• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
امام جمعه نهاوند تأکید کرد:

لزوم تقویت وحدت علیه دشمن واحد اسلام

  • کد خبر : 223619
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۵۰
لزوم تقویت وحدت علیه دشمن واحد اسلام
امام جمعه نهاوند گفت: وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است چون دشمنان با نقشه‌های مختلف به دنبال تفرقه بین کشورهای اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، گفت: دشمنان همواره در پی ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند و در این راه هرکاری بتوانند انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: در این زمینه توطئه‌های مختلفی را برای وحدت‌شکنی طراحی می‌کنند و بین مسلمانان مدام در حال تفرقه‌افکنی هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان از وحدت مسلمانان وحشت دارند و با ایجاد تفرقه می‌خواهند اجازه ندهند مسلمانان وحدت داشته باشند چون این وحدت نفشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.

وی بیان کرد: ایجاد تفرقه نقشه آمریکا و استکبار جهانی در راستای تأمین امنیت صهیونیست‌ها است چون اگر ملت‌های مسلمان وحدت داشته باشند صهیونیست‌ها جرأت اینگونه جنایت‌ها در قبال مردم غزه را نخواهند داشت.

مغیثی گفت: صهیونیست‌ها در سایه بی‌توجهی و دوری از اتحاد مسلمانان، مردم بی‌گناه غزه را به خاک و خون می‌کشند و جنایت می‌کنند.

وی ادامه داد: منافع دشمنان در تفرقه بین امت‌های مسلمان است و کشورهای‌ منطقه باید هوشیار باشند و با ایحاد وحدت دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: وجود با برکت پیامبر بزرگ اسلام بزرگترین‌ عامل وحدت در بین‌ مسلمانان باید باشد و وجوه اشتراکی زیادی در بین امت اسلامی وجود دارد که باید تقویت شوند.

وی بیان کرد: دشمنان با بهره‌گیری از ترفند توهین به مقدسات شیعه و سنی می‌خواهند به نقشه‌های شوم خود برسند و باید هوشیار باشیم و همانطور که مقام معظم رهبری اعلام کردند نباید به مقدسات دیگر مذاهب توهین کرد و این کار حرام است.

مغیثی گفت: امام راحل عظیم الشأن به عنوان‌ منادی وحدت همواره بر وحدت مسلمانان علیه دشمنان اسلام یعنی آمریکا و صهیونیست‌‌ها تأکید داشتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در بیاناتشان بر لزوم وحدت در‌ مقابل دشمنان اسلام سخن‌ گفتند و در دیدارهای مختلف بر این‌ مهم تأکید دارند.

امام جمعه نهاوند‌ در‌ پایان گفت: نیاز امروز جامعه اسلامی برای مقابله با صهیونیست‌ها و جلوگیری از‌ کشتار مردم‌ مظلوم غزه تقویت وحدت بر علیه دشمن مشترک اسلام است.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223619
  • دیدگاه‌ها برای لزوم تقویت وحدت علیه دشمن واحد اسلام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.