• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4

لزوم تسریع در اجرای عملیات بهسازی روستای حسین‌آباد کلیایی اسدآباد

  • کد خبر : 150026
  • 28 فروردین 1401 - 8:20
لزوم تسریع در اجرای عملیات بهسازی روستای حسین‌آباد کلیایی اسدآباد

بهسازی روستای حسین آباد کلیایی شهرستان اسدآباد یکی از مطالبات به حق اهالی این روستا است که این رسانه از سال گذشته تاکنون پیگیر این مطالبه است؛ و بخشدار پیرسلمان از دستور کار، آغاز و اجرای آن خبر می دهد. به گزارش عصرهمدان؛ در پی انتشار پیام مردمی با موضوع ” وضعیت اسفناک کوچه های […]

بهسازی روستای حسین آباد کلیایی شهرستان اسدآباد یکی از مطالبات به حق اهالی این روستا است که این رسانه از سال گذشته تاکنون پیگیر این مطالبه است؛ و بخشدار پیرسلمان از دستور کار، آغاز و اجرای آن خبر می دهد.

به گزارش عصرهمدان؛ در پی انتشار پیام مردمی با موضوع ” وضعیت اسفناک کوچه های روستای حسین آباد” به عنوان یکی از روستاهای دهستان کلیایی شهرستان اسدآباد و پیگیری های خبرنگار ما از سال گذشته تاکنون، بخشدار پیرسلمان اسدآباد از آغاز و ادامه عملیات بهسازی در این روستا خبر داده و می‌گوید: عملیات بهسازی و جدول گذاری تعدادی از معابر روستای حسین آباد از توابع دهستان کلیایی بخش پیرسلمان از محل اعتبارات دهیاری روستای حسین آباد در دستورکار، آغاز و درحال انجام است.

وی با بیان اینکه روستای حسین آباد کلیایی حدودا ۱۵۰ نفر جمعیت دارد، گفت: در سال‌جاری با حمایت‌های فرماندار و نماینده از محل اعتبارات در اختیار نماینده بهسازی و آسفالت تعدادی از معابر روستای حسین آباد کلیایی در دستورکار است و در آینده ای نزدیک از سوی بنیاد مسکن با استقرار ماشین آلات سنگین انجام می شود.

بر اساس گزارشات و مصاحبه های انجام شده این رسانه از بخشدار پیرسلمان از مهرماه سال گذشته یادآور می شویم که بنا به گفته آقای فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اختلاف نظر اهالی روستای حسین‌آباد کلیایی موجب عدم اجرای عملیات عمرانی شده وگرنه اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان هم با حمایت نماینده مجلس فراهم است و به دنبال این سخن و پیگیری از اهالی روستا امضاهایی مبنی بر حل مشکل کوچه‌ها بدون اختلاف نظر به دستمان رسید.

حال بعداز چندین ماه از سال گذشته تاکنون باز هم بخشدار پیرسلمان خبر در دستور کار قرار گرفتن بهسازی این روستا از محل اعتبارات در اختیار نماینده را به اطلاع‌مان رسانید؛ حال اینکه بهسازی این روستا تا چه زمانی به نتیجه برسد و اینکه اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات نماینده است، سوالی است که باید مسئولان پاسخ دهند!.
تا حصول نتیجه بهسازی این روستا ما بر اساس رسالتمان پیگیر این موضوع خواهیم بود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=150026
  • دیدگاه‌ها برای لزوم تسریع در اجرای عملیات بهسازی روستای حسین‌آباد کلیایی اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.