• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
اصلاح‌طلبان ۴۰ سال فرصت داشتند و نتوانستند؛

ورود دستگاه قضایی در توهین به مرجعیت

  • کد خبر : 216667
  • 29 اردیبهشت 1403 - 13:16
ورود دستگاه قضایی در توهین به مرجعیت
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: اینکه هرکسی بخواهد با نظر مخالف خود مقابله کرده و به مرجعیت گرانقدر توهین کند غیراخلاقی بوده و باید دستگاه قضایی در این امر ورود کند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در ابتدا با اشاره بحث تعطیلی روزهای شبنه در کشور عنوان کرد: در این خصوص که عده‌ای از نمایندگان اصرار بر مصوب شدن آن را داشته و در هفته گذشته این قانون تصویب شد.

وی افزود: بیشتر توجیه این نمایندگان، انجام معاملات اقتصادی در جهان بود، که سوال ما این است که چند درصد از معاملات اقتصادی کشور، در گرو تطبیق نداشتن با تعطیلی کشورهای اروپائی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی‌ تصریح کرد: تقریباً ۹۰درصد معاملات اقتصادی کشور با کشورهای منطقه بوده که زمان تعطیلی کاری، یکسانی داریم.

حجت‌الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: عمده کسانی که اصرار به این کار داشته و به نوعی به مخالفان خود هم توهین می‌کنند، بیش از ۴۰ سال اقتصاد کشور را در دست داشته و اگر می‌توانستند کاری بکنند در این ۴۰ سال انجام می‌دادند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چهار دولت دو دوره‌ای در اختیار طیف اصلاح‌طلب بوده، عنوان کرد: این طیف با در دست داشتن گلوگاه‌های اقتصادی کار خاصی نتوانستند انجام دهند، امروز هم حل مشکل کشور با تعطیل شدن یا نشدن یک روز کاری حل نخواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه استدلال کسانی که این قانون را تصویب کردند خیلی منطقی و علمی نبوده، گفت: عمده معاملات اقتصادی ما با کشورهایی است که تعطیلی روز شنبه را نداشته و احتیاجی به این کار نبود!

حجت‌الاسلام فلاحی تاکید کرد: اما اینکه هرکسی بخواهد با نظر مخالف خود مقابله کرده و به مرجعیت گرانقدر توهین کند غیراخلاقی بوده و باید دستگاه قضایی در این امر ورود کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نباید مرجعیت را وارد این قضایا می‌کردند، چرا که این مسئله یک بحث موضوعی بوده نه حکمی، باید حکم موضوع را از مرجع سوال کرد نه خود موضوع را!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی‌در رابطه با تعطیلی برخی ارگان‌ها در روز شنبه، گفت: اگر مراکز خدماتی در این روز تعطیل شود زندگی مردم آسیب خواهد دید، برای اجرای عدالت در این خصوص باید تدابیری همچون اضافه حقوق برای این مشاغل اتخاذ شود تا این افراد هم از مزایای این تعطیلی سود ببرند.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216667
  • دیدگاه‌ها برای ورود دستگاه قضایی در توهین به مرجعیت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.