• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
4

ظرفیت ویژه پانکریشن بانوان در استان همدان

  • کد خبر : 124975
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۷
ظرفیت ویژه پانکریشن بانوان در استان همدان

اولین جلسه هماهنگی هیات پانکریشن استان همدان با حضور معصومه پیردهقان، معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ اولین جلسه هماهنگی کمیته پانکریشن استان همدان با حضور معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رئیس و دبیر کمیته پانکریشن استان همدان و نواب رؤسای هیئت […]

اولین جلسه هماهنگی هیات پانکریشن استان همدان با حضور معصومه پیردهقان، معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ اولین جلسه هماهنگی کمیته پانکریشن استان همدان با حضور معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رئیس و دبیر کمیته پانکریشن استان همدان و نواب رؤسای هیئت های رزمی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه وحید رستمی دبیر کمیته پانکریشن استان همدان ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد شش ماهه این رشته خواستار برگزاری دوره های آموزش مربیگری و داوری بانوان در سطح استان همدان شد.

وی در ادامه با تشریح نحوه مبارزات در ورزش پانکریشن افزود:این رشته ترکیبی از رشته هایی چون مشت زنی و کشتی است که دو رشته اصلی در المپیک باستان بوده اند.

رستمی این ورزش را شامل کلیه حرکات فیزیکی و فکری دانست و افزود:پانکریشن رشته ای است که در آن هم تفکر و هم حرکات بدنی استفاده می شود به همین دلیل در کلیه ی فرهنگ ها پذیرفته شده است .

دبیر کمیته پانکریشن استان همدان ضمن اشاره به بخش های مختلف این ورزش اضافه کرد: پانکریشن از دو بخش آنو پانکریشن یعنی کار در حالت ایستاده و بالا و استفاده از ضربات دست و پا و کاتو پانکریشن یا حالت کار در خاک و استفاده از ساب میژن فنون تسلیمی تشکیل شده است.

رستمی با اشاره به نظریه کارشناسان ورزشی بیان کرد:به دلیل تنکیک های منحصر به فرد ورزش پانکریشن برخی از متخصصان و کارشناسان ورزش های رزمی پانکریشن را به لحاظ بهترین و کامل ترین سیستم مبارزات غیره مسلح و با ارزش مورد ستایش قرار می دهند که پانکریشن مدرن در حال حاضر دارای چهار استایل مبارزات و نمایشات زیباست.

در انتهای این برنامه معصومه پیردهقان با اشاره به ظرفیت های ویژه پانکریشن بانوان در استان همدان خاطر نشان کرد: ورزش بانوان استان همدان ظرفیت های ویژه ای در رشته های مختلف به ویژه رشته های رزمی در سطوح کشوری و بین المللی دارد و بسیار امیدواریم که بتوانیم قدم های مثبتی در راستای احیای ورزش های رزمی در این استان برادریم.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124975
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت ویژه پانکریشن بانوان در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.