• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
نماینده ولی فقیه در استان:

صهیونیست‌ها رو به افول و مقاومت آماده‌تر از همیشه است

  • کد خبر : 200863
  • 21 مهر 1402 - 14:14
صهیونیست‌ها رو به افول و مقاومت آماده‌تر از همیشه است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: صهیونیست‌ها رو به افول و مقاومت آماده‌تر از همیشه است.

به گزارش عصر همدان؛امام جمعه همدان در نماز جمعه این هفته پس از توصیه به تقوا گفت: در راس تقوا در مسائل سیاسی حمایت از مظلومین ، مستضعفین، کودکان و زنان مظلوم هست.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به حدیث پیامبر اسلام (ص) در کتاب صحیح بخاری که می‌فرماید همه مسلمانان برادر یکدیگرند و به هم ظلم نمیکنند و در مقابل دشمنان همدیگر را وا نمیگذارند.

وی خطاب به برادران اهل سنت گفت: امروزه ۱.۵ میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد که متاسفانه در حال نگاه کردن به این انسان های بی وطن هستند.

وی ادامه داد: اسرائیل جمعیتی ندارد ولی ۷۵ سال است که در حال ظلم به مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی افزود: اسرائیل طبق آمارها تاکنون ۱۰۰ هزار نفر را با تیر مستقیم کشته، یک میلیون نفر را زندانی کرده و هزاران بدن را مسلح کرده است.

امام جمعه همدان در ادامه گفت: اسرائیل تکنولوژی دارد ولی وجدان ندارد و همچنین کشورهای غربی هم که از اسرائیل طرفداری می‌کنند و می خواهند اسرائیل را مظلوم معرفی کنند وجدان ندارند وگرنه کدام وجدان آگاه می تواند این حجم از ظلم و جنایت را ببیند و سکوت کند؟!

آیت الله شعبانی در ادامه افزود: این اتفاقات نشان داد که حتی با توجه به وجود امکانات نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی فراوان در اسراییل، بازهم می‌توان اسرائیل را نابود کرد و مشاهده شد که حتی مولفه های نظامی و اطلاعاتی اسرائیل هم قابل شکست است.

وی در انتها ضمن تشکر از حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین از همراهی مردم و مسئولین در برپایی کنگره بزرگداشت ۸۰۰۰ شهید استان همدان نیز تشکر ویژه به جا آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: صهیونیست‌ها جنایت‌های وحشتناکی بر علیه ملت مظلوم فلسطین انجام دادند که دنیا را متحیر کرد.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌های کودک کش آب و برق را بر روی کودکان و زنان فلسطینی بستند و جنایت جنگی مرتکب شدند.

امام جمعه نهاوند افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این جنایت‌ها سکوت کردند و آمریکا هم پشتیبان این جنایت‌ها هستند. وی ادامه داد: عملیات پیروزمندانه مقاومت فلسطین نشان داد که امنیت صهیونیست‌ها با هر اقدامی که بکنند تامین نخواهد شد و امروز مقاومت از هر زمان دیگری آماده تر است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: محور مقاومت امروز بسیار قوی و آماده است و در عملیات طوفان الاقصی مشاهده کردیم که صهیونیست‌ها را به چه روزی انداختند.

وی بیان داشت: دشمن صهیونیستی باید بداند که مردم آزاده دنیا از کودک کشی و جنایات جنگی این رژیم منحوس اعلام انزجار دارند و پشتیبان فلسطین هستند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به افتتاح طرح‌های عمرانی جدید در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هرچه برای این مردم کار شود کم است و امیدواریم مسئولان شبانه‌روز برای کم کردن مشکلات تلاش کنند.

وی بیان کرد: فرصت خدمت به مردم وقت طلایی است که مسئولان باید با هدف کسب رضای خدا در این جهت حرکت کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در منطقه مشاهده می کنیم که صهیونیست‌ها بر خلاف تبلیغات و مظلوم نمایی رو به افول و ضعف هستند و محور مقاومت آماده تر از همیشه است و به یاری خدا پیروزی نهایی برای ملت فلسطین خواهد بود.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۱ مهر در شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت بر تقوای الهی و دوری از گناهان، بازدارندگی بر ارتش و قدرت، هشدار مبتنی بر نظام اطلاعاتی، انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن، دفاع از شهروندان در مقابل حملات هوایی را از اصول چهارگانه دکترین اسرائیل خواند و گفت: حملات حماس در ۱۶ مهر همه اصول چهارگانه اسرائیل را زیر سؤال برد.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به دلایل شکست غیر قابل ترمیم بودن اسرائیل، گفت: از نظر انسانی شرایط زندگی مردم غزه اسفناک است، طی دو هفته قبل از حملات فلسطینیان، اسرائیلی‌ها شدیدترین محاصره علیه فلسطینی‌ها داشتند، مجموعه هتک حرمت از شهرک نشین‌ها، تهمت ضد انسانی و حرمت شکنی نسبت به مسجد الاقصی علیه پیامبر(ص) نشان دادند.

وی افزود: این حق اسرائیلی‌ها بود که از زمین و هوا مورد هجوم قرار بگیرند و اینچنین رسوا شوند.

حجت‌الاسلام موحدی بابیان اینکه این اسرائیلی‌ها است که زن و فرزندان فلسطینی‌ها را می‌کشند، افزود: نیروهای مقاومت با برنامه موشک به اسرائیل زدند.

وی بااشاره به فرمایشات رهبر انقلااب در دیدار با همدانی‌ها، گفت: خانم دباغ یکی از زنان مسلمان به عنوان الگوی انقلاب و نگاه زن به اسلام است، قبل از انقلاب به دست ساواک شکنجه دیده اما در انقلاب نقش‌آفرین بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200863
  • دیدگاه‌ها برای صهیونیست‌ها رو به افول و مقاومت آماده‌تر از همیشه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.