• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

شناسایی مشکلات و دغدغه مندی مردم در دیدارهای چهره به چهره رقم می خورد+تصاویر

  • کد خبر : 150958
  • 07 اردیبهشت 1401 - 8:47
شناسایی مشکلات و دغدغه مندی مردم در دیدارهای چهره به چهره رقم می خورد+تصاویر

دادستان همدان با بیان اینکه دستگاه قضایی به عنوان یک نهاد در حمایت از حقوق عامه همیشه پای صحبت های مردمی می نشیند، گفت: شناسایی مشکلات و دغدغه مندی مردم تنها در دیدارهای چهره به چهره رقم می خورد و این گونه می توان راهکارهای مناسب تری برای رفع مشکلات عامه ارائه داد. به گزارش […]

دادستان همدان با بیان اینکه دستگاه قضایی به عنوان یک نهاد در حمایت از حقوق عامه همیشه پای صحبت های مردمی می نشیند، گفت: شناسایی مشکلات و دغدغه مندی مردم تنها در دیدارهای چهره به چهره رقم می خورد و این گونه می توان راهکارهای مناسب تری برای رفع مشکلات عامه ارائه داد.

به گزارش عصرهمدان؛ از آغاز ماه مبارک رمضان دادستان همدان به همراه معاونان خود به طور میانگین هر روز با حضور در مساجد مختلف همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر به دیدارهای چهره به چهره خود با مردم ادامه داده است.

در این باره «حسن خانجانی موقر» دادستان همدان با بیان اینکه شنیدن دغدغه های مردمی آن هم از نزدیک باید یک اصل برای ما باشد، گفت: در این دیدارها علاوه بر بررسی مشکلات عمومی هر محله که توسط معتمدین مردم در مساجد عنوان می شود، مسائل موردی قانونی و پرونده های شخصی نمازگزاران و روزه داران نیز با مطرح شدن از سوی آنان در دست پیگیری قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: دیدارهای ان گونه ای بی واسطه با مردم، آنان را به مسئولان امیدوار می کند، ضمن آن که ما نیز از نزدیک بیش از پیش با مشکلات عمومی محلات مختلف آشنا می شویم و تا جایی که قانون اجازه داده در حمایت از حقوق عامه ذره ای عقب نشینی نمی کنیم.

دادستان همدان افزود: در این دیدارها دستورات لازم برای بررسی مشکلات مردمی ارائه می شود، برخی از مسائل نیز که نیاز به پیگیری قضایی و مکاتبات با ادارات مختلف دارد به مرور در دست اقدام است.

خانجانی موقر عنوان کرد: شناسایی و احصاء مشکلات مردم تنها در دیدارهای چهره به چهره رقم می خورد و تا از نزدیک با دغدغه مندی های آنان درباره معضلات اجتماعی آشنا نشویم، نمی توانیم تصمیم و راهکار مناسبی هم برای حل مشکلات ارائه دهیم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=150958
  • دیدگاه‌ها برای شناسایی مشکلات و دغدغه مندی مردم در دیدارهای چهره به چهره رقم می خورد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.