• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
4

سردار شهید سلگی «عمارگونه» و «زینب وار» روایتگر رسالت پیام شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی بود

  • کد خبر : 57717
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
سردار شهید سلگی «عمارگونه» و «زینب وار» روایتگر رسالت پیام شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی بود

محمود احدیان گفت: سردار شهید سلگی عمارگونه و زینب وار پس از جنگ تحمیلی روایتگر رسالت پیام شهدا، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل دوم و سوم انقلاب بود. محمود احدیان، قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت […]

محمود احدیان گفت: سردار شهید سلگی عمارگونه و زینب وار پس از جنگ تحمیلی روایتگر رسالت پیام شهدا، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل دوم و سوم انقلاب بود.

محمود احدیان، قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی به هم استانی ها و خانواده معظم ایشان اظهار کرد: سردار شهید سلگی از پیشکسوتان و فرزندان ۸ سال دفاع مقدس از خطه نهاوند بود.

وی افزود: سردار شهید سلگی چندین مرتبه در کسوت فرماندهی گردان، مجروح شدند و در نهایت در عملیات بیت المقدس ۲ در منطقه غرب کشور از ناحیه دو پا مجروح و جانباز شد.

قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به جانبازی ۷۰ درصدی این سردار شهید ادامه داد: شهید سردار سلگی پس از جنگ تحمیلی نیز زینب گونه و عمار وار رسالت پیام شهدای انقلاب و آرمان های آن را در تبعیت از چهارچوب ولایت فقیه برای نسل دوم و سوم انقلاب روایت می کرد.

احدیان تاکید کرد: سردار به رغم مجروحیت های پی در پی و از دست دادن دو پای خود در یادواره شهدای انقلاب اسلامی سراسر کشور عاشقانه برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی حضور پیدا می کرد.

قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان در مورد خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلگی گفت: از نظر ارتباط با مردم و توجه به مشکلات مردم دغدغه و دقت خاصی داشت به طوری که هر کس که به ایشان مراجعه می کرد در حد توان و وسع خود مشکلات مردم را حل می کرد و برای پیگیری کار مردم با وجود اوضاع جسمی اش سر از پا نمی شناخت.

وی در خصوص نقش سیاسی وی نیز بیان کرد: آخرین مسئولیت سیاسی سردار سلگی ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بود به طوری که با مدیریت وی ۷ نفر از کاندیداهای انقلاب اسلامی توانستند به مجلس یازدهم راه پیدا کنند.

احدیان با تاکید بر اینکه نسل جوان کشور باید با تحقیق و مطالعه تاریخ پس از انقلاب با مبانی و راه و رسم و سلوک رزمندگان انقلاب آشنا شود، تاکید کرد: جوانان باید با خواندن کتاب آب هرگز نمی میرد که در خصوص خاطرات شهید سلگی است با منش و خوی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=57717
  • دیدگاه‌ها برای سردار شهید سلگی «عمارگونه» و «زینب وار» روایتگر رسالت پیام شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.