• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
رئیس مجمع خیران سلامت ملایر:

رزمنده دوران دفاع مقدس به ۱۱ نفر حیات دوباره بخشید

  • کد خبر : 1900
  • 05 مهر 1397 - 23:26
رزمنده دوران دفاع مقدس به ۱۱ نفر حیات دوباره بخشید

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر از اهدای اعضای یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به ۱۱ نفر خبر داد.

به گزارش عصر همدان،‌ عباس آذرهمایون اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه خانواده مرحوم حسن بابایی اعضای بدن او را که دچار مرگ مغزی شده بود، به ۱۱ نفر اهدا کردند.

وی با بیان اینکه مرحوم بابایی ۴۶ ساله داشت و در بیمارستان امام خمینی تهران دچار مرگ مغزی شده بود گفت: خانواده آن مرحوم موافقت کردند تا با اهدای اعضای عزیزشان شامل اعضای اصلی و حتی نسوج، کاری بزرگ و باقیات‌الصالحات برای بیمار خود داشته باشند.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه اهدای عضو نماد فداکاری و ایثار خانواده‌های ایرانی برای نجات بیماران است افزود: ترویج این ایثار نیاز به فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم دارد.

 وی با بیان اینکه از ابتدای امسال پنج مورد اهدای عضو در ملایر انجام شده است؛ گفت: با موفقیت شهرداری قطعه‌ای با عنوان نام‌آوران در بهشت هاجر ملایر برای دفن اهداکنندگان عضو اختصاص یافته است، البته دفن اهداکنندگان در این مکان به صورت اختیاری و با موافقت خانواده‌های آنها انجام می‌شود.

 گفتنی است مرحوم بابایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید حسن تهرانی‌مقدم بود؛  دو فرزند از او به یادگار مانده است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1900
  • دیدگاه‌ها برای رزمنده دوران دفاع مقدس به ۱۱ نفر حیات دوباره بخشید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.