• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
امام جمعه فامنین:

راه شهدا مجاهدت، ایستادگی و مقاومت بود

  • کد خبر : 216568
  • 28 اردیبهشت 1403 - 15:02
راه شهدا مجاهدت، ایستادگی و مقاومت بود
امام جمعه فامنین گفت: زندگی‌نامه شهدا جریان ساز بوده و با آنها ارتباط داشته باشیم زیرا آنها زنده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی غفاری ضمن اشاره به مناسبت‌های ماه ذیقعده، به ولادت امام هشتم امام رضا علیه السلام اشاره نمود و گفت: زیارت امام رضا علیه السلام در این ماه بسیار سفارش شده است، ایشان فرمودند؛ هرکس به زیارت من بیاید سه جا او را یاری می‌کنم:
اول، زمانی که نامه اعمال آنها را در روز قیامت به دست راست و چپ آنها می‌دهند،
دوم، کنار پل صراط و در هنگام عبور از آن ، سوم، در محل و کنار میزان می‌باشد.

خطیب نماز جمعه فامنین افزود: مناسبت دیگر در هفته آتی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر می‌باشد و یاد و خاطره همه شهیدان والامقام را گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: بشریت این روزها انواع و اقسام جنگ‌ها را مشاهده‌ می‌کند و آن عزیزانی که دلسوز انقلاب هستند به قول حضرت آقا که فرمودند؛ عزیزان خرمشهرها در پیش است.

امام جمعه فامنین اظهار داشت: در جنگ تحمیلی سقوط خرمشهر بسیار دردناک بود و فتح آن هم بسیار مسرت بخش بود و چیزی که لازم است این روزها توجه داشته باشیم، این است که دشمن می‌خواهد پیروزی را در جنگ اراده‌ها به نفع خودش رقم بزند.

وی ادامه داد: این روزها دشمن ادراک و شناخت جوانان را مورد هدف قرار داده است و دشمنی که در جنگ اقتصادی شکست خورده و مواظب باشیم در جنگ اراده‌ها که ذهن و تفکر ما هدف قرار داده، ما را شکست ندهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری تصریح کرد: دشمن در جنگ اراده‌ها اول اعتماد زدایی، دوم برجسته‌سازی مشکلات کوچک و ناامیدسازی مردم، سوم ناکارآمد نشان دادن حاکمیت، چهارم زیر سوال بردن نظام را در دست اقدام گرفته است.

وی با هوشیار خواندن جوانان در مورد ایدئولوژی دشمن اضافه کرد: مواظب باشیم دشمن با ایدئولوژی خود، اندیشه جوانان را ما تغییر ندهد و ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به آنها می‌باشد و جوانان باید مسیر خودشان را با یاد و راه شهدا همواره سازند.

خطیب نماز جمعه فامنین در پایان متذکر شد: راه شهدا مجاهدت، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان بود، زندگینامه شهدا، اندیشه ساز و خون شهدا، جریان ساز است پس با شهدا انس بگیریم و با آنها ارتباط داشته باشیم زیرا آنها پیش خدای متعال زنده‌ هستن و روزی می‌خورند.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216568
  • دیدگاه‌ها برای راه شهدا مجاهدت، ایستادگی و مقاومت بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.