• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد:

دفاع از خیمه اسلام با مشارکت در انتخابات

  • کد خبر : 211068
  • 22 بهمن 1402 - 13:18
دفاع از خیمه اسلام با مشارکت در انتخابات
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: امروز مشارکت در انتخابات لبیک به شهدای عزیز ما است، لبیک به شهید سلیمانی است که می‌گفت: باید از خیمه اسلام دفاع کنیم، نباید فریب توطئه‌های دشمن که بدنبال کاهش مشارکت هستند را بخوریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ عباسعلی کدخدایی الیادرانی امروز در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه و جشن ۴۵ سالگی انقلاب با یاد شهدای منطقه عالم خیز همدان اظهار کرد: امروز ۲۲ بهمن‌ماه جشن ۴۵ سالگی انقلاب، روزی که با راهنمایی‌های امام و با پشتیبانی و ایثارگری مردم پیروز شد.

وی افزود: همدان قهرمان و همدان مقاوم، جمعیت زیادی که نشان از شور و اشتیاق مردم به آرمان‌های حضرت امام بوده و دشمن بداند تا زمانی که شما مردم قهرمان در صحنه باشید هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه این شور و اشتیاقی که در شما است ما را به وجد آورده است، عنوان کرد: این شور و اشتیاق را تا ۱۱ اسفند نگهدارید همانطور که برای گرامیداشت شهدا و جشن انقلاب مهم بود.

کدخدایی الیادرانی تاکید کرد: دشمن ما استکبار جهانی است که از ابتدای انقلاب هر روز مشغول توطئه و دشمنی بر علیه کشور و مردم ما بوده، درگیری‌های مختلف، هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها و مسائل دیگر که همه این‌ها به دلیل از دست دادن منافع‌ نامشروع خودشان در منطقه بوده است.

وی تصریح کرد: با حضور شما و تدابیر مقام معظم رهبری، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مشروط بر اینکه شما در همه مسائل در صحنه باشید.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن‌ماه نقطه آغازین برای سقوط استکبار و رژیم ستم‌شاهی بوده، ادامه داد: انقلاب اسلامی منافع کشور را در اختیار مردم قرار داده و مردم سرنوشت خود را، خودشان تعیین می‌کنند.

کدخدایی الیادرانی ابراز داشت: این روزها یادآور رشادت‌های خیل عظیم مردم و جوانان ماست، شهدایی که گام در مسیر حق گذاشته و دست رد به استکبار جهانی زدند.

وی با اشاره به رژیم ستم‌شاهی، خاطرنشان کرد: این رژیم تادندان مسلح بود برای حفظ امنیت استکبار و ایران محل مناسبی برای بهره‌برداری آمریکا و دست‌نشاندگان آن بود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه مردم مسلمان ایران با لبیک به ندای رهبر انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون مدافع ارزش‌های این انقلاب بوده، عنوان کرد:
استقلال و آزادی دو شعار محوری مردم در قبل و بعد انقلاب بود.

کدخدایی الیادرانی همچنین افزود: همانطور که می‌دانید آزادی و امنیت در قبل از انقلاب وجود نداشته، بنابراین استقلال، آزادی و حکومت اسلامی یکی از شعارهای اصلی مردم
در تشکیل این انقلاب بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز مردم با همه کاستی‌‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند که چه کسانی در راس باشند، بیان کرد: و نظام اسلامی، نظامی است که از غربی‌ها اقتباس نگرفته و بر طبق آموزه‌های دینی است و پشتبان اصلی آن مردم هستند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان همچنین افزود: مردم سالاری یعنی از پائین‌ترین رده حکومت توسط مردم انتخاب شده، از ابتدای انقلاب امام تکیه‌اش بر مردم بوده، و این بود رمز همیشه در صحنه بودن مردم.

کدخدایی الیادرانی با اشاره به این جمله از امام که مردم ولی نعمت ما هستند، گفت:
رهبران سیاسی ما فقط خدمت‌گذار مردم بوده، مسئولان در صدد هستند کمک کنند تا مشکلات حل شود و این باور دینی برای ما است که مردم ولی‌نعمت ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا و دشمنان در منطقه متوسل به نظر جمهوری اسلامی ایران هستند، اقدامات جبهه مقاومت از تدابیر مقام معظم رهبری و نفس مسیحایی امام است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در پایان یادآور شد: امروز مشارکت در انتخابات لبیک به شهدای عزیز ما است، لبیک به شهید سلیمانی که می‌گفت: باید از خیمه اسلام دفاع کنیم، نباید فریب توطئه‌ها دشمن که بدنبال کاهش مشارکت هستند را بخوریم.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211068
  • دیدگاه‌ها برای دفاع از خیمه اسلام با مشارکت در انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.