• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
قطع غیر اصولی درختان در کبودراهنگ صورت گرفت؛

درختان سربریده شهر، شاهکار جدید شهرداری کبودراهنگ

  • کد خبر : 205935
  • 09 آذر 1402 - 8:08
درختان سربریده شهر، شاهکار جدید شهرداری کبودراهنگ
به دنبال قطع غیر اصولی درختان سطح شهر کبودراهنگ واکنش‌های متعددی در فضای مجازی به این اقدام شهرداری کبودراهنگ صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از سایت خبری کورنگ به دنبال قطع غیر اصولی درختان سطح شهر کبودراهنگ واکنش‌های متعددی در فضای مجازی به این اقدام شهرداری کبودراهنگ صورت گرفته است.

تعداد بی‌شماری از همشهریان کبودراهنگی با ارسال پیام‌های مجازی و تماس‌های تلفنی از اقدام شهرداری کبودراهنگ در خصوص قطع غیر اصولی درختان سطح شهر گلایه‌مند و خواستار رسیدگی و پاسخگویی مسئولین شهر بودند و از این پایگاه خبری درخواست رسیدگی داشتند که خبرنگار این رسانه با حضور در خیابانها از صحنه قطع درختان گزارش‌هایی تهیه کرده و از شهرداری و شورای شهر خواستار رسیدگی و پاسخگویی به اذهان عمومی شد.

پس از مطالبه‌گری رسانه‌های محلی غلامرضا بابایی رئیس شورای شهر با انتشار پیامی در خصوص این مسئله توضیحاتی ارائه کرده است.

متن این پیام به این شرح است :

با سلام و عرض ادب خدمت مردم شریف شهر کبودراهنگ با توجه برخی مباحث پیش آمده در خصوص هرس درختان در فضای مجازی توسط بسیاری از اصناف مختلف شهر بر خود لازم دانستم توضیحاتی در این خصوص با همفکری مسئول فضای سبز و کارشناس هرس درختان خدمت شما ارائه نمایم با توجه به اینکه درختان شهر چندین ساله متوالی بوده که به طور مناسب هرس نشده بود به دلایل ذیل اتخاذ تصمیمات اجرا شده صورت گرفت.

۱-نبود خاک بستر مناسب

۲-زیرسازی نامناسب جهت کاشت

۳-افت زدگی بسیاری از درختان به دلایل مختلف از جمله عدم بارندگی در چند سال اخیر

۴-خشک شدن بسیاری از درختان به دلایل نوع درخت ،عدم تناسب نوع درخت و بستر خاک و اب و هوای شهر و هرس نشدن کامل در گذشته

۵-عدم ابرسانی به شاخه های مرتفع به دلایل مختلف

۶-ناموزونی در ارتفاع درختان همچنین به عنوان نمونه درختان میدان امام رضا ع در سال ۹۲ ،ساختمان شورا در سال ۱۴۰۰،پارک آزادگان درسال ۱۴۰۰ به طور کامل هرس شده که هم اکنون به صورت مدور و بسیاز زیبا سبز شده و زیبایی خاصی به محیط پیرامون خود داده همچنین هرس درختان غیرمثمر با مثمر بسیار متفاوت میباشد لذا ضمن تقدیر از همه عزیزان نسبت به نگرانی‌های اخیر حقیر امیدوارم مردم شریف مخصوصا دوستانی که این مطالب را بیان کردند نیز در ایجاد فضای سبز در کنار اماکن مسکونی و تجاری خود و برداشتن موانعی که باعث از بین رفتن درختان در برخی پیاده‌راه‌ها و خیابان‌ها شده ،نقش خود را ایفا نمایند.
و من الله توفیق

غلامرضا بابائی رئیس شورای شهر کبودراهنگ

با تشکر از بابایی بابت احترام به خواسته‌های مردم امیدواریم رئیس شورای شهر در تمامی امورات به ویژه در بحث شفاف سازی مالی هم پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205935
  • دیدگاه‌ها برای درختان سربریده شهر، شاهکار جدید شهرداری کبودراهنگ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.