• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

خودرو لنکروزی که پلاک آن دنا بود، توقیف و ضبط شد

  • کد خبر : 104166
  • 29 بهمن 1399 - 12:15
خودرو لنکروزی که پلاک آن دنا بود، توقیف و ضبط شد

داریوش جودکی از کشف یک دستگاه خودرو قاچاق در یکی از خیابانهای همدان که با پلاک جعلی پارک شده بود، خبر داد و گفت: علاوه بر ضبط خودرو متهم به پرداخت جزای نقدی محکوم شد. به گزارش عصر همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، با اشاره به گزارش پلیس امنیت اقتصادی مأمورین کلانتری […]

داریوش جودکی از کشف یک دستگاه خودرو قاچاق در یکی از خیابانهای همدان که با پلاک جعلی پارک شده بود، خبر داد و گفت: علاوه بر ضبط خودرو متهم به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش عصر همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، با اشاره به گزارش پلیس امنیت اقتصادی مأمورین کلانتری ۱۳ همدان در خصوص پارک بودن یک خودرو مشکوک، اظهار کرد: این خودرو تویوتا لنکروزر مدل ۲۰۱۹ که به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۹۸ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۵۰۰ ریال در خیابانی در همدان پارک بود که پلیس به آن مظنون و پس از استعلام پلاک مشخص شد پلاک نصب شده بر روی خودرو متعلق به خودرو دنا است.

وی گفت: پلاک اصلی خودرو مربوط به منطقه آزاد بوده و برای ورود به سرزمین اصلی باید مجوز تردد گرفته شود که متهم به جای اخذ مجوز اقدام به جعل پلاک کرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: شعبه سوم اداره کل تعزیرات پس از اجرای تشریفات قانونی و صدور رأی مقتضی متهم را علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رأی پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجرا ست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104166
  • دیدگاه‌ها برای خودرو لنکروزی که پلاک آن دنا بود، توقیف و ضبط شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.