• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
کارشناس مسائل بین‌الملل:

خروج رژیم صهیونیستی از باتلاق ساده نیست

  • کد خبر : 216713
  • 30 اردیبهشت 1403 - 10:43
خروج رژیم صهیونیستی از باتلاق ساده نیست
کارشناس مسائل بین‌الملل به نظرات کارشناسان غربی اشاره کرد و گفت: کارشناسان غربی تأکید کردند که رژیم صهیونیستی در باتلاقی گرفتار شده که نمی‌تواند به سادگی از آن خارج شود و هرچقدر ادامه داشته باشد، رژیم روز به روز به فروپاشی که انتظار داشت نزدیک‌تر می‌شود.

سید محمدحسین دهقانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه ۲۲۵ روز از تحولات غزه می‌گذرد، گفت: در تحولات چند روز اخیر پیشنهاد رژیم غاصب صهیونیستی برای بازگشایی گذرگاه رفح به دلیل فشارهای مصر مهم بود.

وی با اشاره به اینکه این پیشنهاد رژیم ظالم صهیونیستی نمادین است، افزود: پس از زیرپا گذاشتن قوانین توسط رژیم صهیونیستی، ارتش مصر در منطقه و مرز با رفح مستقر شد و همین موجب تحرکات جدید در منطقه شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: اتفاق مهم بعدی استفاده حزب‌الله از پهبادهای بمب افکن بود که تا عمق ۴۰ کیلومتری خاک فلسطین اشغالی رفتند و عملیات انجام دادند.

دهقانی با بیان اینکه نکته مهم در این عملیات پهبادی این بود که پدافند هوایی رژیم غاصب صهیونیستی نتوانست آن‌ها را شناسایی کند، تصریح کرد: در ادامه این تحولات سرنگونی بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی که چندین میلیون دلار قیمت آن بود برای رژیم گران تمام شد و آن‌ها هنوز نمی‌دانند که حزب‌الله چگونه تا این حد پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در درگیری شدید در منطقه رفح، رژیم کودکش صهیونیستی تلفات سنگینی متحمل شد، گفت: در سه روز گذشته بالگردهای رژیم بارها برای تخلیه تلفات انسان حاضر شدند و همین موجب شد هیچ توفیقی به لحاظ میدانی در رفح کسب نکنند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: در مجموع از نظر استراتژیک و نظامی، تا الان حدود ۶۲۲ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی از گردانه جنگ خارج شده است و به عبارتی حدود ۷۰ درصد از توان زرهی رژیم نابود شد.

دهقانی با بیان اینکه همه تلفات رژیم صهیونیستی نتیجه مقاومت و نبرد استراتژیک رزمندگان مقاومت است، افزود: موشک‌های فلسطینی از مناطق مختلف به فلسطین اشغالی وارد می‌شوند بدون آنکه خللی در راهبرد عملیات ایجاد شود.

وی در پایان به نظرات کارشناسان غربی اشاره کرد و گفت: کارشناسان غربی تأکید کردند که رژیم صهیونیستی در باتلاقی گرفتار شده که نمی‌تواند به سادگی از آن خارج شود و هرچقدر ادامه داشته باشد، رژیم روز به روز به فروپاشی که انتظار داشت نزدیک تر می‌شود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216713
  • دیدگاه‌ها برای خروج رژیم صهیونیستی از باتلاق ساده نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.