• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
3
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تاکید کرد:

خدمت‌رسانی، ثوابی بالاتر از حج عمره

  • کد خبر : 218670
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
خدمت‌رسانی، ثوابی بالاتر از حج عمره
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی کشور، آن را راهکاری اساسی برای رفع فقر و تحریم‌ها دانستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» آیت‌الله شعبانی، صبح امروز در جمع اصناف با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) خدمت‌رسانی به مردم را ثوابی بالاتر از حج عمره مفرده برشمردند و اقدامات جهادی مانند تهیه ۱۱۰ جهیزیه برای نیازمندان را دارای اجر و ثواب فراوان دانستند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات و مباحث مربوط به تحریم‌ها، خاطرنشان کردند که هیچ‌کس در کشور خواهان حفظ تحریم‌ها نیست، اما تحلیل‌های اشتباه در مسائل اقتصادی می‌تواند ناخواسته به تولید فقر دامن بزند.

آیت‌الله شعبانی دو راهکار برای رفع تحریم‌ها ارائه کردند: مذاکره و اقتصاد مقاومتی. ایشان با بیان اینکه مذاکره با طرف مقابل که منطق مذاکره را درک نمی‌کند، راهکار مناسبی نیست، بر اهمیت اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری اساسی برای ایجاد اقتدار در اقتصاد و مجبور کردن طرف مقابل به برداشتن تحریم‌ها تاکید کردند.

در پایان، ایشان با تاکید مجدد بر ضرورت اهتمام جدی به اقتصاد مقاومتی، آن را یکی از مهم‌ترین اقدامات برای ریشه‌کن کردن فقر در شرایط کنونی جمهوری اسلامی دانستند.

انتهای خبر/ ط _ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218670
  • دیدگاه‌ها برای خدمت‌رسانی، ثوابی بالاتر از حج عمره بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.