• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

خدمات و اقدامات دولت سیزدهم زیر ساختی است/ نهاوند میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف دولت های قبلی است

  • کد خبر : 163414
  • 05 شهریور 1401 - 8:57
خدمات و اقدامات دولت سیزدهم زیر ساختی است/ نهاوند میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف دولت های قبلی است

فرماندار نهاوند گفت: دولت فعلی میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف از سال ها و دولت های پیش در شهرستان نهاوند است. به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند به مناسبت هفته دولت در جمع مردم نهاوند از اقدامات دولت و برنامه های زیرساختی دولت سیزدهم برای تقویت و افرایش کیفیت زندگی […]

فرماندار نهاوند گفت: دولت فعلی میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف از سال ها و دولت های پیش در شهرستان نهاوند است.

به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند به مناسبت هفته دولت در جمع مردم نهاوند از اقدامات دولت و برنامه های زیرساختی دولت سیزدهم برای تقویت و افرایش کیفیت زندگی مردم و اقتصاد و معیشت جامعه سخن گفت.

وی اظهار داشت: برجام پیشرفت خوبی دارد و تا زمانی که تمام خواسته های جمهوری اسلامی تامین نشود این مذاکرات ادامه دارد و در ماه های آینده شاهد اقدامات خوبی در این باره خواهیم بود.

فرماندار نهاوند افزود: در یک سال دولت اگرچه قضاوت آن زود هنگام است اما معتقدیم اتفاق های خوبی در حوزه وام ها و تسهیلات رخ داده و قابل توجه است.

وی ادامه داد: برخی اقدامات زیر ساختی است و نیاز به زمان دارد و انتظار داریم مردم با وجود همه مشکلات موجود همراه باشند و با تلاش مسئولین و همراهی نماینده و تعامل حجت الاسلام مغیثی و ما به عنوان خادم شما در فرمانداری به تحقق این اقدامات و لمس آن ها در زندگی مردم کمک کنیم.

احمدوند گفت: حدود ۳ ماه است که به عنوان نماینده دولت انقلابی و ولایتمدار و خادم مردم در شهرستان نهاوند فعالیت دارم و این دولت میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف از سال ها و دولت های پیش بوده و برخی هم در حال تخریب بودند.

فرماندار نهاوند اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری برای پروژه های بالای ۵۰ درصد پیشرفت اعتبارات خوبی گرفته شد و برخی پروژه ها هم فعال است که تلاش داریم به سرنوشت پروژه های تعطیل و راکد دچار نشود به خصوص در حوزه آموزش و پرورش که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام خواهند رسید.

احمدوند بیان کرد: میز خدمت را به ادارات منتقل کردیم به همراه معاونت ها و مدیران دستگاهها با مردم دیدار و در همان ملاقات ها بسیاری مشکلات هم حل شد.

وی در پایان گفت: در این هفته ۶۱ پروژه با اعتبار ۶۵۹ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شده وخواهد شد که برخی از این طرح ها هم با حضور استاندارد افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=163414
  • دیدگاه‌ها برای خدمات و اقدامات دولت سیزدهم زیر ساختی است/ نهاوند میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف دولت های قبلی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.