• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
خبر خوب برای ورزشکاران نهاوندی؛

چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند بزودی تعویض می‌شود

  • کد خبر : 218092
  • 22 خرداد 1403 - 9:49
چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند بزودی تعویض می‌شود
چمن استادیوم شهید سلیمانیان که سال‌ها وضعیت نامناسبی داشت، بزودی تعویض خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ علی‌بخشی، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با خبرنگار ما به موضوع چمن‌های مصنوعی ورزشگاه شهید سلیمانیان که تصاویرش با عنوان رها شدن این‌چمن‌ها در افتاب و فضای باز در فضای مجازی منتشر شده بود اشاره کرد و اظهار داشت: ضمن تشکر از عزیزانی که دغدغه ورزش شهرستان را دارند در این خصوص به اطلاع جامعه ورزشی شهرستان می‌رساند که اینجانب در بدو شروع مسئولیت اداره ورزش شهرستان نهاوند یکی از مواردی که بصورت جدی پیگیری نمودم موضوع چمن استادیوم شهید سلیمانیان بود.

وی افزود: این موضوع مطالبه بسیاری از ورزشکاران خصوصا جامعه فوتبال شهرستان بود و در همین راستا سال گذشته چهار هزار مترمربع از چمن مصنوعی آن خریداری شده بود لذا با حمایت مدیرکل و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اعتباری در سال ۱۴۰۲ برای استادیوم شهید سلیمانیان در نظر گرفته شد.

علی‌بخشی ادامه داد: با این اعتبار هم‌اکنون این پروژه ثبت سامانه شده و در مرحله عقد قرارداد جهت زیرسازی است که ظرف یک‌ماه آینده پیمانکار شروع به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: ضمنا چمن خریداری شده که در محل استادیوم موجود است در فصای باز و زیر آفتاب و برف و باران هیچگونه آسیبی نخواهد دید چرا که قرار است به مدت حداقل ۲۰ سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: لازم به ذکر است با رایزنی‌های انجام شده با اداره کل استان و نماینده شهرستان در مجلس قول‌هایی جهت خرید بقیه چمن داده شده که امیدواریم تا پایان سال پروژه تکمیل شده و در اختیار ورزشکاران شهرستان قرار گیرد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218092
  • دیدگاه‌ها برای چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند بزودی تعویض می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.