• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
گفتگوی مسئولین همدانی بمناسبت 22 بهمن در عصر همدان منتشر شد:

حماسه ۲۲ بهمن در همدان، ایران قوی‌تر از همیشه

  • کد خبر : 211035
  • 22 بهمن 1402 - 12:36
حماسه ۲۲ بهمن در همدان، ایران قوی‌تر از همیشه
راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران هر ساله هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران، در آخرین روز دهه فجر برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» مسئولین در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشتند که در این خصوص با مسئولین به گفتگو پرداختیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با درود و سلام بر امام وشهدا به ویژه شهدای دوران مبارزات انقلاب اسلامی، ابراز کرد: امروز شاهد حضور مردم همدان هستیم، مردم پای کار آمدند و قبل از اینکه راهپیمایی شروع شود مردم زودتر از موعد حضور داشتند.

مجید صفدریان افزود: جمعیت بسیار زیاد است و از سال‌های قبل حماسه بسیار بزرگ‌تر است و مردم حضور در راهپیمایی را تکلیف شرعی و ملی خود می‌دانند و در هر صحنه‌ای که در انقلاب نیاز است سرکت می کنند و هیچ وقت از راه امام و شهدا کوتاه نمی‌آیند و بر عهد و پیمان خود استوار و پا بر جا هستند.

وی ادامه داد: این حماسه بزرگ که مشت محکم بر دهان استکبار است، مقدمه‌ای است بر حماسه ۱۱ اسفند که مردم پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را خواهند آفرید و پاسخ استکبار در منطقه را خواهند داد و این پاسخ نه تنها در مشکلاتی که می‌خواهند در کشور ایجاد کنند بلکه پاسخ به کینه دوزی‌های آن‌ها در منطقه و جهان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۴۵ مین سالروز پیروزی انقلاب‌اسلامی به تمام آحاد جامعه تبریک می‌گوییم.

یوسف شعبانی افزود: حضور در ۲۲ بهمن و پاسداشت جشن بزرگ انقلاب، تجدید میثاقی با امام راحل و شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و حمایت از مقام معظم رهبری در راه استمرار نظام تا رسیدن پرچشم به دست امام عصر (ع) است.

مدیر کل اقتصاد دارایی گفت: دشمن بداند که مردم همیشه در صحنه حضور خواهند داشت و هیچ وقت انقلاب اسلامی را تنها نمی‌گذارند و در تمام شرایط حتی در شرایط اقتصادی همچنان پای نظام هستند و امسال حضور مردم نسبت به سال قبل پرشورتر است.

حسن پیمانی افزود: انتخابات وظیفه است و باید پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم و سرنوشت خود را انتخاب کنیم قبل از اینکه دیگران سرنوشت ما را انتخاب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان و امام جمعه موقت ملایر نیز اذعان داشت: برادران و خواهران قبل از ساعت راهپیمایی در میدان امام زاده عبدالله بودند و هر قدمی که در انتخابات برداشته می‌شود تیری بر قلب دشمنان اسلام و امیدی برای جبهه مقاومت است و بعد از ۱۰۵ سال همچنان حرکت مردم ما حرکت انقلابی، زنده و پابرجاست.

حجت الا‌سلام سید حسن فاضلیان تاکید کرد: انتخابات هم حق است و هم تکلیف و مردم باید تکلیف خود را ادا کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی نیز با تبریک ایام الله دهه فجر و ۴۵‌مین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: برهمه ما تکلیف است که در ۲۲ بهمن در راهپیمایی شرکت کنیم چرا که با حضور خود چشم طمع دشمنان قطع خواهد شد.

رضایی دولت افزود: ۱۱ اسفند انتخابات را در پیش داریم و با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، دشمن ناامید می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد:مردم با حضور خود هر سال ثابت کردند پای نظام و انقلاب هستند و تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211035
  • دیدگاه‌ها برای حماسه ۲۲ بهمن در همدان، ایران قوی‌تر از همیشه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.