• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

توزیع ۳۰۰ الی ۴۰۰ غذای گرم به نیت اجرای موقوفه مرحوم بکایی

  • کد خبر : 109385
  • 23 فروردین 1400 - 10:38
توزیع ۳۰۰ الی ۴۰۰ غذای گرم به نیت اجرای موقوفه مرحوم بکایی

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی با اشاره به اینکه اجرای نیت واقفان در ماه رمضان علی‌رغم شرایط کرونایی عملی می‌شود، گفت: امسال با تهیه و توزیع ۳۰۰ الی ۴۰۰ غذای گرم در این شهرستان، نیازمندان میهمان خدا با نیت مرحوم بکایی می‌شوند. حجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار […]

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی با اشاره به اینکه اجرای نیت واقفان در ماه رمضان علی‌رغم شرایط کرونایی عملی می‌شود، گفت: امسال با تهیه و توزیع ۳۰۰ الی ۴۰۰ غذای گرم در این شهرستان، نیازمندان میهمان خدا با نیت مرحوم بکایی می‌شوند.

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه ضیافت الهی، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و تصمیم ستاد کرونا، امسال هم از برگزاری برنامه‌های فرهنگی قرآنی در مساجد و امامزاده ا و بقاع متبرکه معذوریم.

وی گفت: در این راستا اگرچه شرایط کرونا اجازه برگزاری مراسمات فرهنگی به ما در بقعه‌های متبرکه نداد، اما از فضای مجازی به‌عنوان یک فرصت استفاده و بهره خواهیم برد و گروه‌ها و کانال‌های در بستر شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از توزیع غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه نیت یکی از واقفان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) انجام می‌شود، قرار است هر شب ۳۰۰ الی ۴۰۰ غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود.

وی از اهداء سبد غذایی و هدایی به نیازمندان و البته طلاب آسیب‌دیده از کرونا در ایام نوروز خبر داد و افزود: در این زمینه به ۲۰۰ طلاب حوزه‌های خواهران و برادران سبد غذایی اهدا شده است.

حجت‌الاسلام عباسی گفت: در ایام نوروز به بیماران نیازمند در بیمارستان نیز کمک‌های شده است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن است و پرداختن به امور قرآنی یک ضرورت است، یادآور شد: در همین راستا ترتیل قرآن را به‌صورت مجازی در یکی از مساجد شهرستان داریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد تأکید کرد: در این ایام روحانیون کارهای تبلیغی و فرهنگی خود را با تولید محتوا به‌صورت مجازی انجام می‌دهند و حق‌الزحمه آن را هم دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی امامزاده‌ها، هیأت امنا سه امامزاده شاخص سیداحمد، پیرحمزه و حسن‌آباد در فضای مجازی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=109385
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۳۰۰ الی ۴۰۰ غذای گرم به نیت اجرای موقوفه مرحوم بکایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.