• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

تنها ۱۰ درصد انتصابات در استان باقی مانده است/لزوم تخصیص گشایش های ادامه دار ارزی برای زیر ساخت های کشور

  • کد خبر : 149772
  • 25 فروردین 1401 - 9:07
تنها ۱۰ درصد انتصابات در استان باقی مانده است/لزوم تخصیص گشایش های ادامه دار ارزی برای زیر ساخت های کشور

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: طبق نظر مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین باید گفت که نقد نباید طوری باشد که باعث ناامیدی شود و امروز جفاست که مردم را ناامید کنیم؛ همه کسانی که سال ها تلاش کردند باید یاری شوند چرا که افق روشن است. به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان […]

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: طبق نظر مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین باید گفت که نقد نباید طوری باشد که باعث ناامیدی شود و امروز جفاست که مردم را ناامید کنیم؛ همه کسانی که سال ها تلاش کردند باید یاری شوند چرا که افق روشن است.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب در جمع مسئولین کشوری و در ماه مبارک رمضان با فرازهایی بسیار لطیف به بیان مشکلات پرداختند و توشه راه یکساله به مسئولین دادند.

قاسمی فرزاد گفت: روز گذشته توفیق دیدار مقام معظم رهبری را داشتیم که تاکید اول یشان در این جمع صمیمی استغفار در این ماه به بود که اثر فردی و اجتماعی دارد.

وی افزود: آفت هایی چون خود بزرگ بینی را باید از بین برد و هر آنچه که هست توفیق الهی است. رهبر معظم انقلاب فرمودند : استغار یک بحث اجتماعی هم دارد و در مسایل فردی غرور باعث می شود که از جامعه فاصله بگیرید، البته سفرهای ریاست جمهوری سفرهای خوبی بوده است.

استاندارد همدان با اشاره به سخنان ریاست جمهوری گفت: دولت ده هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت قبل را پرداخت می کنیم و جالب اینکه مسئولین دولت قبل هم چون رئیس جمهور و معاون وی در صف اول حضور داشتند. رهبر انقلاب به بحث دانش بنیان تاکید داشتند و این شعار سال کاملاًًً عالمانه است و درباره شبهه ای بر اینکه دانش بنیان نمی تواند اشتغال آفرین باشد فرمودند : اشتغال زایی بر پایه دانش بنیان و کار آفرین باشد.

وی بحث جهاد تبیین مطرحه توسط رهبری را مهم دانست و یادآور شد: رهبری فرمودند که معاندین قصد دارند ما در مرکز انتقاد قرار دهند ولی ما دستاوردهای زیادی داریم و خوشبختانه دولت گره گشایی از مشکلات اقتصادی کرده است. ایشان پیشرفت اقتصادی را یک دستاورد دانستند و فرمودند: کشور محکم و استوار ایستاده و با مقابله با تحریم کشور اداره شده است و خود غربی ها اعلام کردند هیچ کشوری در طول تاریخ به این اندازه تحریم نشده و بتواند روی پای خودش بایستد و پیشرفت کند. در بحث واکسن امروز ما ۶ نوع واکسن داخلی داریم و برخی کشورهای اروپایی با مشکل مواجه اند.

استاندارد همدان ادامه داد: طبق نظر مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین باید گفت که نقد نباید طوری باشد که باعث ناامیدی شود و امروز جفاست که مردم را ناامید کنیم؛ همه کسانی که سال ها تلاش کردند باید یاری شوند چرا که افق روشن است.

وی افزود: استکبار مجبور است که به تحریم ها خاتمه دهد و حداقل به ظاهر مسامحه کند. طریقه معنوی فرمایش این است که گشایش ارزی که حاصل شد باید در بخش زیر ساخت ها مورد استفاده قرار گیرد و این گشایش ها ادامه خواهد داشت که نباید صرف کالاهای لوکس شوند. در بحث فلسطین فرمودند : فلسطین زنده است و جوانان آن لحظه ای کوتاه نخواهند آمد.

قاسمی فرزاد در پایان با بیان اینکه ده درصد انتصابات در استان باقی مانده است و اکثر تغییرات انجام شده است، عنوان کرد: در بحث مسکن ساخت ۴۰۰۰ واحد در دستورکار است و در همدان مشکل زمین وجود داشت که با رایزنی ها حل شد. طرح های ویژه گردشگری را در دست اقدام داریم و استان ۱۸۰۰جاذبه گردشگری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. هرچند که برخی مسئولین به جای هم افزایی سعی می کنند که مانع ایجاد کنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سواد خبرنگاری صفر. استفاده کلمه معظم له تو خبر!!!!!
    کلمات جایگزین بیشتری است مثلا رهبر معظم انقلاب اسلامی یا رهبر انقلاب